وبلاگ

چگونه موبایل دزدیده شده را غیرفعال کنیم

ـــــــ چطوری گوشی که از ما دزدیده شده رو غیر فعال کنیم

تلفن همراه یکی از اصلی ترین و کاربردی ترین وسایل افراد جهت ارتباط با هم میباشد همین موضوع باعث فراگیری این وسیله در بین تمامی اقشار جامعه شده است و استفاده تمام وقت از این وسیله میشود استفاده تمام وقت از تلفن همراه باعث شده تا افراد در همه جا از تلفن همراه استفاده کنند و همین موضوع شرایط را برای افراد سودجو فراهم کند تا در کمترین زمان اقدام به دزدیدن تلفن همراه نمایند.

موضوعی که پس از دزدیده شدن تلفن همراه مطرح میشود این است که چگونه موبایل دزدیده شده را غیرفعال کنیم تا از سوء استفاده های احتمالی جلوگیری کنیم.

با توجه به این شرایط یکی از راه حل ها برای اینکه از استفاده نامناسب از تلفنی که ازما به سرقت رفته این است که شما از روشی که ما به شما پیشنهاد میکنیم استفاده کنید تاپس از دزدیده شدن تلفن همراه از سوء استفاده از تلفن همراه خود جلوگیری کنیم و تلفن همراهمون رو غیرفعال کنیم. .

کد IMEI در گوشی‌ های موبایل چیست و به چه دردی می خورد؟
کد IMEI در واقع همون شماره شناسنامه تلفن همراه شما می باشد و قابلیت های بسیار زیادی رو در اختیار شما برای مدیریت تلفن همراه به مشا میدهد الخصوص برای بحث ریجستری تلفن همراه که این روزها برسر زبان ها افتاده است.

چطوری کد IMEI تلفن همراه رو بدست بیاریم
کد IMEI در واقع همون شماره شناسنامه تلفن همراه شما می باشد و قابلیت های بسیار زیادی رو در اختیار شما برای مدیریت تلفن همراه به مشا میدهد الخصوص برای بحث ریجستری تلفن همراه که این روزها برسر زبان ها افتاده است.منتظر مطلب آموزشی آموزش ریجسترکردن گوشی باشید.

کد IMEI مخفف عبارت “International Mobile Equipment Identity” که به معنای «شناسه بین المللی تجهیزات موبایل» است کد دو رقم اول ان مربوط به کشور تولید کننده تلفن همراه می باشد شش رقم بعدی نیز نشانگر مدل دستگاهیه که از اون استفاده می‌ کنید

ـــــــ چجوری کد IMEI تلفن همراه خودرا پیدا کنیم ؟

بر روی جعبه بسته‌ بندی محصول هم می‌ تونید کد IMEI اون رو پیدا کنید؛ همچنین راه‌ های مختلفی برای پی بردن به شماره IMEI گوشی وجود داره اما راحت‌ ترین راه اینه که در صفحه اصلی گوشی و قسمت شماره گیر اون، عدد #06#* (ستاره، مربع، صفر، شش، مربع) رو وارد کرده و کلید تماس رو فشار بدید تا با انجام این کار بلافاصله IMEI گوشی بر روی صفحه نشون داده بشه.

ـــــــ آموزش پیداکردن کد IMEI گوشی آیفون

به تنظیمات تلفن همراه گوشی آیفون خود بروید یا آیپد سیم کارت خور و بعد به General>About رفته و حالا می توانید تمام اطلاعات مربوط به تلفن همراه خود را می توانید مشاهده کنید

ـــــــ آموزش پیدا کردن IMEI در اندروید

جهت پیداکردن کد IMEI در گوشی اندروید میتونید به بخش تنظیمات خود رفته ودراین بخش به قسمت About Phone بروید و حالا وارد بخش Status برویدتا به اطلاعات دستگاه تلفن خود دست پیدا کنید

چطوری گوشی تلفنی که دزدیده شده رو غیرفعال کنیم؟
بعد ازاینکه کد IMEI تلفن همراه روبدست آوردید می تونید با پشتیبان اپراتور خود تماس بگیرید و باارائه کد IMEI تلفن همراه خودتون رو غیرفعال کنید

اشتراک گذاری:

جهت مشاوره رایگان در خصوص دوره های آموزشی و یا خرید تجهیزات، شماره تلفن خود را در فرم زیر وارد و ارسال نمایید.

مطالب زیر را حتما مطالعه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

مشاوره در واستاپ

جهت شرکت در جشنواره، شماره تلفن خود را در کادر زیر وارد نمایید.