وبلاگ

نمایش اطلاعات نرم افزاری گوشی با استفاده از دو برنامه

امروزه با توجه به اینکه اکثر گوشی های تقلبی وارد بازار رسانه شده است،سخت کوشی مردم خرید گوشی و تلفن همراه به شدت افزایش یافته است و همین موضوع سبب شده است تا مردم با استفاده از برنامه های مختلف به دنبال دست یافتن به اطلاعات نرم افزاری گوشی میباشند. در این مقاله پارسه به نمایش دو برنامه مختلف میپردازد که آن را برای شما بازگو میکنیم.

1-CPU-Z

نرم افزاری که به شما معرفی می کنیم ویژگی های فوق را در خود جای داده و یه یکی از بهترین نرم افزارهای این حوزه تبدیل شده است.

نرم افزار CPU Z و در تب SOC تعداد هسته سی پی یو در قسمت Cores مشخص است. مدل دقیق سی پی یو گوشی نیز در Architecture نمایش داده شده است. میزان لود و مشغول بودن هسته های سی پی یو نیز به طور آنلاین و لحظه ای قابل مشاهده است.
در تب SYSTEM اطلاعات مهمی مثل سایز صفحه نمایش یا Screen Resolution  و میزان حافظه داخلی رم یا Total RAM وجود دارد. همچنین میزان حافظه ی در دسترس نیز بطور دقیق مشخص است.
در تب BATTERY اطلاعات خوبی در خصوص باتری گوشی خود دریافت می کنید. میزان شارژ فعلی و سلامت باتری و همچنین ولتاژ و ظرفیت باتری به خوبی قابل مشاهده است. مشخصاتی که در بالا معرفی شد تنها بخشی از ویژگی های این نرم افزار بسیار مفید هستند. شما با دانلود و نصب کردن این نرم افزار در گوشی خود ، به راحتی می توانید همه امکانات آن را بررسی و تست کنید.

برنامه cpu-z

ویژگی های اپ CPU-Z

  • نرم افزار CPU-Z قابلیت نمایش اطلاعات مربوط به سخت افزار اندروید به طور کامل و دقیق را دارد. از جمله اطلاعات سخت افزاری گوشی اندروید که این نرم افزار نمایش می‌دهند می‌توان به مدل گوشی اندروید، نام تجاری آن، وضوح صفحه ی نمایش، نسخه ی اندروید و … اشاره کرد.
  • با استفاده از نرم افزار CUP-Z مشخصات کلی باتری گوشی اندروید اعم از سلامتی، میزان شارژ، وضعیت، درجه حرارت و … قابل نمایش است.
  • این نرم افزار توابع قدرتمند دیگری دارد و دارای کاربردonline validation  می باشد.
  • به کمک بخش system on chip یا همان SOC این نرم افزار می‌توان اطلاعات سی پی یو و پردازش گوشی اندروید را مشاهده نمود.

2-castro premium

اپلیکیشن Castro Premium یک اپلیکیشن بی نقص جهت نمایش اطلاعات سخت افزاری گوشی اندروید و همچنین اطلاعات نرم افزاری اسمارت فون‌های اندرویدی است. با برخورداری از یک تکنولوژی ویژه، قادر است اطلاعات سخت افزاری گوشی اندروید را در هر زمان به طور زنده نمایش دهد. این اپلیکیشن هم چنین قابلیت آن را دارد که شما را از اطلاعات سنسورهای گوشی اندرویدتان در هر لحظه که بخواهید مطلع نماید. نرم افزار Castro Premium اطلاعات سخت افزاری مربوط به سی پی یو را به صورت کامل نمایش می‌دهد. میزان فضای اشغال شده و هم چنین فضای باقی مانده در حافظه نیز توسط این اپلیکیشن قابل نمایش است. این نرم افزار بر مصرف داده‌ها با پشتیبانی از وای فای و شبکه‌های تلفن همراه نیز نظارت دارد.

برنامه castro premium

 

اشتراک گذاری:

جهت مشاوره رایگان در خصوص دوره های آموزشی و یا خرید تجهیزات، شماره تلفن خود را در فرم زیر وارد و ارسال نمایید.

مطالب زیر را حتما مطالعه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

مشاوره در واستاپ

جهت شرکت در جشنواره، شماره تلفن خود را در کادر زیر وارد نمایید.