وبلاگ

آموزش فشرده تعمیرات موبایل در تهران

امروزه موبایل ها بیشتر از سایر لوازم الکترونیکی در طول روز استفاده می شوند. امروزه افراد در تمامی سنین به تلفن همراه خود وابسته هستند پس بازار آن بسیار داغ است. بهترین راه درآمدزایی در بازار تلفن همراه ، تعمیرات موبایل است. مجتمع های آموزشی زیادی در این زمینه وجود دارند اما مدرک معتبری به شما نخواهند داد و آموزش ها تخصصی نیستند و توسط تعمیرکاران تازه کار ، آموزش داده می شوند .
برای ثبت نام در کلاس های آموزشی تعمیرات موبایل روی دکمه ادامه کلیک کنید. ادامه —>

تعمیرات لپ تاپ

اولین مرحله در تعمیرات موبایل شناخت مباحث الکترونیک کاربردی است. شما از آموزشگاه ما بدون یادگیری کامل خارج نخواهید شد. اگر به دنبال تلف کردن وقت خود هستید ، هرگز در کلاس های ما ثبت نام نکنید. ما در آموزشگاه خود متخصص تعلیم خواهید داد. شما می توانید از مدارک معتبر ما برای کسب جواز در داخل کشور ، وام گرفتن و یا حتی مهاجرت استفاده کنید.

ویژگی های کلاس های آموزش فشرده تعمیرات موبایل

در کلاس های فشرده تعمیرات موبایل هیچ کدام از سرفصل ها حذف نمی شوند . کلاس ها با هماهنگی با روزهای مورد نظر شما ، به صورت فشرده چیده می شوند. تمامی مطالب تخصصی کاور شده و پس از پایان دوره با امتحان خاص شما می توانید مدارک معتبر فنی حرفه ای را کسب کنید. همه چیز طبق خواسته شما جلو می رود حتی پرداخت شهریه با شرایط ویژه و استفاده از پکیج های تخفیفی خاص، برای شما امکان پذیر است. کسب و کاری نو و تخصصی جدید هدیه ما به شماست.

کلاس های آموزش تعمیرات موبایل برای افراد خارج از تهران

اگر خارج از تهران هستید می توانید از کلاس های آنلاین استفاده کنید. کارهای تئوری نیاز به حضور فیزیکی دارد پس سعی کنید تا جای ممکن خود را به کلاس های حضوری برسانید. ما شرایط خاصی برای شما فراهم کردیم!چه شرایطی؟ ما در کنار آموزش برای شما خدمات VIP فراهم کردیم که شامل اسکان و خوابگاه برای افرادی است که خارج از تهران بوده و برای دوره های فشرده سرمایه گزاری می کنند. شما با رزرو خوابگاه ها با کمترین قیمت از طریق آموزشگاه ما می توانید با خیال راحت و بدون نگرانی از آموزش های خود استفاده کنید. خوابگاه ما نزدیک به آموزشگاه و در محلی توریستی واقع شده است. شما می توانید هم از غذاهایی با کیفیت مناسب و قیمت به صرفه و اقصادی موجود در این محل استفاده کنید.

اشتراک گذاری:

جهت مشاوره رایگان در خصوص دوره های آموزشی و یا خرید تجهیزات، شماره تلفن خود را در فرم زیر وارد و ارسال نمایید.

مطالب زیر را حتما مطالعه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

مشاوره در واستاپ

جهت شرکت در جشنواره، شماره تلفن خود را در کادر زیر وارد نمایید.