وبلاگ

آیفون 7 مدام خراب می شود. آیا آپدیت به iOS 15 ضروری است؟

اپل iOS 15 جدید را در رویداد قبلی منتشر کرد. در مقایسه با iOS 14، iOS 15 تغییر زیادی نکرده است. iOS 15 در واقع نسخه دیگری از iOS 14 است و به روز رسانی زیادی وجود ندارد.

شاید بروزرسانی نسبتاً کوچک باشد. مدل‌های پشتیبانی شده توسط iOS 14 نیز تا iOS 15 ادامه یافته‌اند و آیفون 6S که شش سال پیش عرضه شد نیز در بروزرسانی قرار دارد. آیفون 6 اس اولین حافظه 2 گیگابایتی اپل است. این دستگاه هفت آپدیت بزرگ را پشت سر گذاشته است که بیشترین به روز رسانی گوشی های هوشمند در جهان است. آیفون 7 زیر در اواخر سال به طور طبیعی به روز می شود.

با این حال، اخیراً بسیاری از افراد گفته اند که مشکل خراب شدن آیفون 7 بسیار جدی است. آیا به روز رسانی iOS 15 همه چیز را بهتر می کند؟

 

اپل

اگر آیفون 7 شما همچنان از سیستم قدیمی استفاده می کند، دیگر نیازی به آپدیت نیست، زیرا سیستم قدیمی برای منابع سیستم نسبتاً کم است. سیستم های جدید مانند iOS 14، iOS 15 طرح های بیشتری را معرفی می کنند، بنابراین مصرف منابع بیشتر خواهد شد. تجربه پس از به روز رسانی ممکن است نسبتا ضعیف باشد، بنابراین به روز رسانی توصیه نمی شود.

اگر آیفون 7 شما با iOS 14 خراب می شود، می توانید برای امتحان به iOS 15 آپدیت کنید. تفاوت های این دو سیستم خیلی زیاد نیست، اما iOS 15 برای نسخه های قبلی بهینه سازی و رفع اشکالات زیادی انجام داده است. بنابراین تجربه پس از به روز رسانی ممکن است بهتر باشد. اما باید توجه داشت که iOS 15 هنوز نسخه بتا است، هنوز یک پدیده ناپایدار وجود دارد.

لینک مقاله اصلی: https://blog.rewa.tech/detail/iphone-7-keeps-crashing-is-it-necessary-to-update-to-ios-15

اشتراک گذاری:

جهت مشاوره رایگان در خصوص دوره های آموزشی و یا خرید تجهیزات، شماره تلفن خود را در فرم زیر وارد و ارسال نمایید.

مطالب زیر را حتما مطالعه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

مشاوره در واستاپ

جهت شرکت در جشنواره، شماره تلفن خود را در کادر زیر وارد نمایید.