وبلاگ

اسپایدرمن در پلی استیشن 5

امروزه بیشتر گیمرها توجه زیادی به کنسول های پلی استیشن دارند. شرکت سونی توجه زیادی به بازی های پلی استیشن داشته و سعی در استفاده از تکنولوژی های جدید این کنسول دارند. رقابت بازی سازان امسال بر سر استفاده از این قابلیت ها است و بحث سرعت عمل در میان هست. حال شاید سوالی برای شما پیش آمده است که چگونه از اسپایدرمن استفاده شده است؟ در ادامه مطلب به قابلیت های عجیب این شخصیت در بازی خواهیم پرداخت.
برای ثبت نام در کلاس های آموزشی تعمیرات موبایل روی دکمه ادامه کلیک کنید. ادامه —>

قابلیت پرواز با SSD

در این نسخه بال هایی به شخصیت بازی اضافه شده است که به او این امکان را می دهد که پرواز کند. این شخصیت این قابلیت را پیدا کرده است که بتواند در بین آسمان خراش های نیویورک پرواز کند . همزمان تونل های بادی در بازی طراحی شده است که اسپایدرمن می تواند در بین آن ها حرکت کند. در این پلی استیشن جدید سرعت تار انداختن زیاد شده است و لگ ندارد. در نتیجه این تغییرات جدید، سیستم جدید طراحی لباس کارکتر با سیستم تار اندازی قدیمی با هم ترکیب جالبی را تشکیل دادند.

انیمیشن های پر جزییات در پلی استیشن جدید

در پلی استیشن 5 شما می توانید جزییات بیشتر و انیمیشن با کیفیت تر را ببینید. این کنسول به گونه ای طراحی شده است که از آخرین ورژن های این انیمیشن ها پشتیبانی می کند . استودیو اینسامنیاک گیم در این نسخه اپلیکیشن به جزییات توجه زیادی کزده است و مکالمات صمیمی بین مایلز و ریو و نگرانی که مادرش نسبت به او دارد را به نمایش می گذارد.

حرکات طبیعی تر در پلی استیشن 5

در این ورژن بازی که اسپایدرمن حضور گرمی دارد حرکات این شخصیت طبیعی تر است. در نسخه های قبل شخصیت حالت کارتونی داشته و حرکات مصنوعی بودند. کیفیت بازی پایین بوده ولی با ظهور نسخه جدید این بازی بیشتر شبیه به انیمیشن واقعی شده و کندی حرکت کارکترهای بازی از بین رفته است.

فضای بازی زنده و فعال در بازی جدید اسپایدرمن

در نسخه جدید این بازی پلی استیشن ، فضای نیویورک زنده تر بوده و کارکتر های متنوع تر به بازی اضافه شده اند که لباس ها و مدل های گوناگونی دارند. فضای نیوورک زنده و ماشین های متونعی در سطح شهر در حال حرکت هستند. این یاعث شده است تا فضای بازی برای مخاطب جذاب و طبیعی تر باشد.

اشتراک گذاری:

جهت مشاوره رایگان در خصوص دوره های آموزشی و یا خرید تجهیزات، شماره تلفن خود را در فرم زیر وارد و ارسال نمایید.

مطالب زیر را حتما مطالعه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

مشاوره در واستاپ

جهت شرکت در جشنواره، شماره تلفن خود را در کادر زیر وارد نمایید.