وبلاگ

اگر آیفون 12 در آب بیافتد چه باید کرد؟

سری آیفون 12 دارای چهار مدل است و دارای درجه مقاومت در برابر آب IP68 تحت استاندارد IEC 60529 (6 متر آب تا 30 دقیقه) است. با این حال، باید توجه داشت که عملکرد ضد پاشش، آب، گرد و غبار، گرد و غبار دائمی نیست. عملکرد محافظتی ممکن است به دلیل سایش عادی کاهش یابد و آسیب ناشی از غوطه وری در ضمانت نامه نیست.

اگر آیفون به طور تصادفی در آب افتاد:

آیفون را با یک پارچه نرم پاک کنید. برای خشک کردن آیفون، لطفاً درگاه شارژ را پایین بیاورید و به آرامی با دستان آیفون خود را لمس کنید تا مایع اضافی تخلیه شود. یا آیفون را در یک منطقه خشک تهویه شده قرار دهید. همچنین می‌توانید آیفون را جلوی فن قرار دهید و اجازه دهید باد سرد مستقیماً به درگاه شارژ بیفتد که ممکن است روند خشک شدن را تسریع کند.

مراقب باشید از منبع حرارت خارجی برای خشک کردن آیفون یا وصل کردن اجسام خارجی مانند سواب پنبه ای یا دستمال کاغذی در درگاه شارژ استفاده نکنید.

آیفون 12

پس از باز کردن سینی سیم کارت، منتظر خشک شدن کامل آیفون باشید. اگر نیاز به شارژ آیفون دارید، لطفا حداقل 5 ساعت صبر کنید تا مطمئن شوید آیفون خشک شده است و سپس می توانید آیفون را شارژ کنید.

اگر صدای بلندگو پس از افتادن در آب مخدوش شود

بررسی کنید که آیا آب در میکروفون یا بلندگو وجود دارد. بگذارید اسپیکر رو به پایین باشد، آیفون را روی یک پارچه بلند شده قرار دهید و ببینید که آیا قطره آب وجود ندارد. آب موجود در پورت ممکن است عملکرد بلندگو یا میکروفون را کاهش دهد. تا زمانی که رطوبت به طور کامل تبخیر نشود، عملکرد به حالت عادی باز نمی گردد.

آنچه در استفاده روزانه باید به آن توجه کرد

هنگام حمام کردن یا شنا کردن، آیفون را با خود نبرید. به عنوان مثال، از آیفون در سونا استفاده نکنید. آیفون خود را عمدا در آب غوطه ور نکنید. آیفون خود را در آب با فشار بالا یا سرعت جریان بالا مانند دوش گرفتن، اسکی، موج سواری و غیره قرار ندهید.

لینک مقاله اصلی :https://blog.rewa.tech/detail/what-to-do-if-you-drop-your-iphone-12-in-water

اشتراک گذاری:

جهت مشاوره رایگان در خصوص دوره های آموزشی و یا خرید تجهیزات، شماره تلفن خود را در فرم زیر وارد و ارسال نمایید.

مطالب زیر را حتما مطالعه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

مشاوره در واستاپ

جهت شرکت در جشنواره، شماره تلفن خود را در کادر زیر وارد نمایید.