وبلاگ

بنفش شدن صفحه نمایش سامسونگ دلایل مختلفی را به همراه دارد

یکی از مشکلاتی که امروزه در گو های سامسونگ و سایر گوشی های ولی سامسونگ بیشتر دیده میشود افتادن خطوط ارغوانی رنگ و یا بنفش رنگ بر روی صفحه نمایش گوشی میباشد و همین موضوع سبب شده است تا نگرانی کاربران نسبت به این موضوع به شدت افزایش یافته باشد ولی امروز در این مقاله علت بنفش شدن صفحه نمایش سامسونگ این موضوع را برای شما به نمایش میگذاریم و اینکه چگونه این اتفاق میافتد و یا دلیل نمایش این خط چیست.
طی مطلعاتی که تعمیرکاران و متخصصان پارسه انجام داده اند دریافتند که ایجاد لکه بنفش روی صفحه نمایش گوشی سامسونگ یکی از شایع ترین خرابی هایی میباشد که کاربران با آن مواجه هستند.

علت بنفش شدن صفحه گوشی سامسونگ

صفحه نمایش این  نوع از گوشی های سامسونگ از نوع لمسی خازنی سوپر آمولد (Super AMOLED) میباشند که شرکت سامسونگ هم زمانی که این مدل صفحه نمایش را وارد بازار کرد هیچ تضمینی در این باره نداد ولییک سری مزیت هایی نسبت به سایر صفحات دارد برای مثال آنها نسبت به نوع دیگر صفحه نمایش (LCD) کاهش ضخامت نمایشگر ، رسیدن حداکثر میزان نور به سطح نمایشگر ، تصاویر روشن تر و ایجاد زاویه دید بهتر است. البته اصطلاح ال سی دی برای صفحه نمایش آمولد گوشی های سامسونگ در میان مردم رایج است. در این حالت که نیمی از گوشی به رنگ بنفش در میآید؛ممکن است هیچ اثری از شکستگی یا آسیب فیزیکی روی گوشی مشاهده نکنید و یا اصلا قابل روییت نباشد و حتی تاچ گوشی هم به طور صحیح کار کند و شما در کار کردن با گوشی دچار هیچ مشکلی نیستید و گوشی از نظر نرم افزاری در سلامت کامل به سر میبرد اما خواهید دید به مرور این لکه رنگی ( معمولا بنفش یا ارغوانی ) روی صفحه گوشی سامسونگ بیشتر می شود.

علت اصلی بنفش شدن صفحه نمایش سامسونگ، آسیب دیدگی پیکسل های صفحه از داخل می باشد و این مشکل فقط در اثر ضربه یا فشار بیش از حد به صفحه گوشی سامسونگ اتفاق میفتد و به هیچ عنوان بدون آسیب دیدگی فیزیکی دچار این مشکل نمی شود.

حل مشکل بنفش شدن صفحه موبایل

ار آنجایی که مشکل اساسی و اصلی این هنوز پیدا نشده است و در حال بررسی میباشد شما میتوانید در صورت بروز این اتفاق برای شما گوشی خود را به متخصصان پارسه بسپارید.

برای راهنمایی بشتر و بررسی سایر مشکلات میتوانید به وبلاگ پارسه مراجعه کنید.

چرا با وجود بنفش شدن صفحه نمایش تاچ و  یا نرم افزار موبایل به درستی کار میکند؟

همانطور که گفتیم در این شرایط معمولا ال سی دی نشکسته است و تاچ نیز به درستی کار می کند. اما از آنجایی که تاچ ال سی دی در گوشی های سامسونگ به هم متصل است، در هر صورت تاچ ال سی دی باید تعویض گردد.

اشتراک گذاری:

جهت مشاوره رایگان در خصوص دوره های آموزشی و یا خرید تجهیزات، شماره تلفن خود را در فرم زیر وارد و ارسال نمایید.

مطالب زیر را حتما مطالعه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

مشاوره در واستاپ

جهت شرکت در جشنواره، شماره تلفن خود را در کادر زیر وارد نمایید.