وبلاگ

رایج ترین مشکلات تلفن همراه و راه حل های آنها

رایج ترین مشکلات تلفن همراه و راه حل های آنها

عصر فضا تا حد زیادی نحوه زندگی ما را تغییر داده است و بنابراین ما به همه تغییراتی که در اطرافمان رخ می دهد عادت می کنیم. همانطور که قبلاً از تلفن های صفحه کلید معمولی استفاده می کردیم، اما اکنون در یک بازه زمانی کوتاه با گوشی های هوشمند بسیار پیچیده آشنا می شویم. مشکلات پیش روی ما در این زمینه به هر حال وجود دارد. این مشکلات برای همه برندهای تلفن همراه و تبلت، اعم از سامسونگ، آیفون، نوکیا، اچ تی سی، ال جی، سونی و غیره و یا با هر سیستم عاملی مانند اندروید، iOS، ویندوز یا تایزن رایج ترین هستند.

 

در زیر برخی از مشکلات تلفن همراه ذکر شده است که بسیار رایج هستند و با حفظ احتیاط می توانند به شما در غلبه بر آنها کمک کنند.

 

 

صفحه نمایش ترک خورده: اکثر صفحه نمایش های گوشی هوشمند شما از شیشه تشکیل شده است. دلیل این امر این است که شیشه شفافیت بسیار بهتری نسبت به فیبر یا پلاستیک دارد. و همانطور که همه می بینیم، صفحه نمایش ها از نظر اندازه بسیار بزرگتر از گوشی های صفحه کلید قبلی هستند. سقوط تصادفی حتی از یک مکان نه چندان بلند می تواند صفحه نمایش گوشی شما را ترک کند، که تعویض آن می تواند هزینه بر و علاوه بر آن زمان بر باشد. برای جلوگیری از این امر، باید دستگاه خود را در یک پوشش محافظ یا یک کیسه بالشتک نگه دارید که به راحتی می تواند ضربه قطره را جذب کند.
درگاه شارژ: شارژ مکرر گوشی شما باعث خراب شدن درگاه و سیم شارژر می شود که ممکن است شارژر را غیر قابل استفاده کند. بهتر است زمانی که گوشی خود را برای شارژ نگه می دارید، آن را کاملا شارژ کنید تا پیام شارژ کامل نمایش داده شود و تنها زمانی آن را شارژ کنید که نشانگر باتری 5 تا 10 درصد تعادل شارژ را نشان دهد. باتری های مدرن زمان آماده به کار طولانی دارند و بنابراین نیازی به شارژ مجدد ندارند. حتی اگر نشانگر شما به صورت تعادل شارژ 5 تا 10 درصد نشان داده شود، هنوز 6 تا 8 ساعت باقی مانده است که باید دوباره آن را شارژ کنید.
یخ زدن مکرر: اخیراً به دلایل مختلف این عیب بسیار رایج شده است. دلایل آن عبارتند از: فضای خالی کمتر، استفاده بیش از حد از برنامه ها یا گاهی اوقات مشخصات پایین و پیکربندی برای آویزان مکرر.
پردازش کند: بیشتر اوقات به دلیل انجماد است. فضای خالی کمتر در حافظه داخلی یا استفاده بیش از حد از برنامه ها یا گاهی اوقات نیز به دلیل آلودگی به ویروس. برای عملکرد بهینه توصیه می شود از برنامه هایی مانند clean master در گوشی های اندرویدی استفاده کنید.

 

توجه: اگر ایراد مربوط به سخت افزار باشد، فقط باید قطعات را تمیز یا تعویض کنید، در حالی که اگر ایراد مربوط به نرم افزار باشد، باید دستگاه خود را هارد ریست یا فلش کنید. این یک راهنمای بسیار خوب برای افرادی است که خودتان آن را انجام دهید (DIY) تا دستگاه های معیوب خود را تعمیر کنند.

لینک مقاله اصلی: https://www.allgsmtips.com/most-common-cell-phone-problems-and-their-solutions/

اشتراک گذاری:

جهت مشاوره رایگان در خصوص دوره های آموزشی و یا خرید تجهیزات، شماره تلفن خود را در فرم زیر وارد و ارسال نمایید.

مطالب زیر را حتما مطالعه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

مشاوره در واستاپ

جهت شرکت در جشنواره، شماره تلفن خود را در کادر زیر وارد نمایید.