وبلاگ

روشن کردن نور کیبورد یا بک لایت لپ تاپ

امروزه با توجه به پیشرفتی که در دنیای رسانه و اینترنت جهان و بشر داشته است دارای امکانات منحصر به فردی نیز شده اند که یکی از این ویژگی ها نور در زیر تمامی کیبورد های لپ تاپ ها می‌باشد.تمامی لپ تاپ های رده بالا و میان رده از قابلیت نور کیبورد یا بک لایت بهره مند هستند و با توجه به اینکه زیبایی ظاهر لپ تاپ شما را بیشتر میکند باعث کمک کردن در شرایط نبودم نور هم میشود که کاربر به راحتی بتواند با آن کار کند.

آیا لپ تاپ من از این قابلیت بهره مند است ؟

در مرحله اول شما باید تشخیص دهید که لپ تاپتان این قابلیت را پشتیبانی میکند یا خیر و اگر با توجه به توضیحات از این امکان بهره مند نبودید در صورت لزوم میتوانید به مختصصان پارسه مراجعه کنید.
در حالت کلی با استفاده از کلیدهای میانبری ساده همچون Fn+F4 نور بک لایت صفحه کیبورد فعال می شود. همچنین در Microsoft Surface به کمک دکمه های Alt+F2 می توانید نور پس زمینه کیبورد را روشن کنید.

روشن کردن نور صفحه کلید در لپ تاپ لنوو

برای فعال سازی بک لایت یا همان نور صفحه کیبورد در لپ تاپ های لنوو از طریق فشردن کلیدهای ترکیبی Fn+Spacebar اقدام نمایید. علاوه بر آن امکان انجام تغییراتی همچون شدت نور دکمه های صفحه کلید نیز برایتان فراهم میشود.

 backlight keyboard2

 

روشن کردن نور صفحه کلید در لپ تاپ دل

برای روشن کردن چراغ کیبورد و یا بک لایت در لپ تاپ در برند Dell باید وارد کنترل پنل رایانه شوید. سپس روی تنظیمات Keyboard کلیک کنید و بعد روی تب Backlight بزنید. در این بخش کلیه تنظیمات مربوط به بک لایت صفحه کلید وجود دارد و میتوانید آن را فعال نمایید.

روشن کردن نور صفحه کلید در مک بوک

اخیرا مدل هایی از مک بوک به بازار عرضه شده که می توانند با توجه به نور محیط و با استفاده از حسگر قوی خود، میزان نور بک لایت Keyboard را تنظیم کنند. البته با به کار بردن دکمه های ترکیبی روی کیبورد هم میتوانید از این قابلیت بهره مند شوید.

روشن کردن نور صفحه کلید در لپ تاپ های HP

در رایانه های مارک HP نور صفحه کلید را می توانید در 3 حالت مختلف به نمایش گذاشت. حالت اول خاموش، حالت دومی که برای نمایش نور صفحه کیبورد می‌باشد حالت همیشه روشن وحالت سوم هم تنظیم کردن TIME-OUT می‌باشد. چنانچه بخواهید نور کیبورد را ببینید، باید کلیدهای ترکیبی FN+F5 را فشار دهید.

چند سوال رایج لپ تاپ شما که توسط ما پاسخ داده شده اند و مقالات آموزشی ما برای شما عبارتند از:

مشکل های سخت افزاری رایج لپ تاپ ایسوس

چگونه در تاچ پد لپ تاپ کلیک راست کنیم؟

تنظیمات ساعت دستی در لپ تاپ

اموزش هک و امنیت شبکه حضوری

چت بات های هوش مصنوعی می توانند به کودکان خواندن و نوشتن بیاموزند!

پردازنده چیست – چگونه بفهمیم CPU چند هسته ای است؟

اگر به روی صفحه لپ تاپمان آب ریخت ،چه کار کنیم؟

به چه صورت حجم ویدیو را کاهش بدهیم؟

کابل LAN چیست و چه کاربردی در لپ تاپ دارد؟

مشکل تاچ پد لپ تاپ لنوو در هنگام نصب ویندوز 10

اشتراک گذاری:

جهت مشاوره رایگان در خصوص دوره های آموزشی و یا خرید تجهیزات، شماره تلفن خود را در فرم زیر وارد و ارسال نمایید.

مطالب زیر را حتما مطالعه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

مشاوره در واستاپ

جهت شرکت در جشنواره، شماره تلفن خود را در کادر زیر وارد نمایید.