وبلاگ

معرفی 5 برند برتر هندزفری های بدون سیم دنیا 2022

مشکلات هندزفری های سیم دار و ورود هندزفری های بی سیم

همه ما با سیم هندزفری های اورجینال گوشی ها خاطره داریم!!!معضل پیچیدن سیم هندزفری های سیم دار مسئله است که هنوز هیچکس نتوانسته دلیل منطقی برای آن مطرح کند.فقط کافی است بعد از استفاده هندزفری خود را برای چندین دقیقه از گوشی جدا کنید و آن را کنار بگذارید، طمانی که به آن دوباره مراجعه کنید میبینید که انگار سیم هندزفری عین مار زخمی به خود پیچیده است و باید وقت و حوصله بسیاری برای باز کردن گره های سیم بگذارید.این موضوع یکی از معضلات اصلی این مدل هندزفری ها بود.از سوی دیگر مزاحم بودن سیم هندزفری در استفاده طولانی مدت باعث میشد تا نتوانید این ابزار را همیشه همراه خود داشته باشید و به گوش خود بزنید.

همه مشکلاتی که در پاراگراف بالا گفته شد مزید بر علت شد تا مسیر پیشرفت و تغییر نسل هندزفری ها تسهیل شود و کاربران علاقه زیادی برای معرفی محصولی بدون مشکلات بالا در کنار امکانات بیشتر داشته باشند.همه این مشکلات و نیازهای جامعه کاربران باعث شد تا هدفون ها و هندزفری های بدون سیم وارد بازار شوند.استقبال خوب کاربران از این محصولات نشان دهنده این بود که چقدر از دست سیم هندزفری ها خسته بودند و تشنه ورود همچین ابزاری به بازار.به هر حال همه ما عاشق راحتی و آسایش بیشتر هستیم، که البته درصد زیادی از این آسایش و راحتی را مدیون پیشرفت علم و تکنولوژی هستیم.در ادامه مقاله شما را با چند نوع از برند های برتر هندزفری های بی سیم آشنا خواهیم کرد.

بهترین برند های هندزفری در سال 2022 به انتخاب وب سایت MynewMicrophone

در صدر این لیست برند Jabra قرار دارد

یک شرکت آمریکایی که در حال حاظر به یک برند دانمارکی تبدیل شده است.برند Jabra برخی از بهترین و مقرون به صرفه ترین هدفون های موجود در بازار را تولید می کند. این برند جهانی علاقه جدی به فناوری صدا دارد و تخصص فراوانی در فناوری صوتی برای کاربران معمولی، کاربران حرفه ای و حتی مصارف پزشکی دارد. محصولات Jabra توسط مهندسین با دانش بی نظیر با توجه به گوش انسان طراحی شده است. اگر به دنبال هدفون هایی با کاربری آسان و با صدای باورنکردنی هستید، حتماً Jabra را در لیست بررسی خود قرار دهید!

جایگاه دوم متعلق به برند Sennheiser آلمان است

Sennheiser electronic GmbH & Co. KG به عنوان یک شرکت سرمایه دار و تاثیر گذار در صنعت حرفه ای صدا تبدیل شده است. هدفون های حرفه ای این برند با تنظیمات حرفه ای که در اختیار کاربر میگذارد در سرتاسر جهان مورد استفاده قرار می گیرند، همانطور که در حالی که هندزفری های درجه یک آن مصرف کننده بسیاری را در سراسر جهان که انتظار صدای عالی دارند،پوشش میدهد. Sennheiser یک شرکت بین المللی عظیم با نزدیک به 3000 کارمند است، اما همچنان به عنوان یک تجارت خانوادگی محسوب میشود. Sennheiser تلاش می کند تا بهترین دستگاه های صوتی ممکن از جمله هدفون را طراحی و تولید کند. با هندزفری های Sennheiser، ما از فناوری عالی این شرکت در زمینه ابزار شنیداری کوچکتر بهره مند می شویم.

در جایگاه سوم برند Shure آمریکایی قرار دارد

Shure بیشتر به خاطر طیف گسترده ای از میکروفون هایش شناخته شده است. با این حال، Shure همچنین هدفون های رده بالایی تولید می کند که شایسته یک جایگاه در این لیست هستند.اگرچه Shure قدمت زیادی دارد، این شرکت در سال 2009 شروع به تولید هدفون کرد. طولی نکشید که هدفون آنها در دنیای دستگاه های شنیداری کوچک مورد احترام و استقبال کاربران قرار گرفت. مهم نیست که در جستجوی بهترین هدفون به دنبال چه چیزی هستید، Shure مطمئنا چیزی برای جلب توجه شما دارد!

جایگاه بعدی این لیست متعلق به برند نام آشنای SONY است

چهارمین رتبه این لیست، شرکت سونی است. این شرکت عظیم در لیست  Fortune Global 500 قرار دارد (500 شرکت برتر جهان بر اساس درآمد) سونی بخشی از منابع خود را به تولید برخی از بهترین هدفون های موجود در بازار امروز اختصاص داده است.سونی طیف گسترده ای از هدفون ها را هم برای بازارهای حرفه ای و هم برای بازارهای کاربران معمولی با قیمت مناسب تولید و عرضه میکند.سونی در سال 1946 توسط ماسارو ایبوکا و آکیو موریتا در ژاپن تاسیس شد.

Bowers & Wilkins نامی که کمتر شنیده شده است

Bowers & Wilkins به عنوان یک تولید کننده با کیفیت بلندگوها و سیستم های بلندگو برای برنامه های خانگی، استودیویی، خودرو و حتی تلفن همراه نام خود را مطرح کرده است. B&W علاوه بر بلندگوهای فوق العاده خود، هدفون های بسیار خوبی را نیز طراحی و تولید می کند.مهندسی صدا و نوآوری در سطح جهانی در این شرکت ریشه دوانده است و هدفون های آنها در کنار سایر محصولات، گواه آن است. Bowers & Wilkins در سال 1966 توسط John Bowers در انگلستان تاسیس شد. در سال 2016، EVA Automation شرکت کالیفرنیایی B&W را خریداری کرد. امروزه دفتر مرکزی این برند در منلو پارک، کالیفرنیا، ایالات متحده آمریکا است.

اشتراک گذاری:

جهت مشاوره رایگان در خصوص دوره های آموزشی و یا خرید تجهیزات، شماره تلفن خود را در فرم زیر وارد و ارسال نمایید.

مطالب زیر را حتما مطالعه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

مشاوره در واستاپ

جهت شرکت در جشنواره، شماره تلفن خود را در کادر زیر وارد نمایید.