وبلاگ

چرا عکس های واتساپ در گالری ذخیره نمی شود؟

واتساپ یکی از اپلیکیشن جهانی است که برای ارتباط ین مردم سراسر چهان شکل گرفته است. این پیامرسان تنها مختص به پیام دادن نیست و از طریق آن فایل ها و موسیقی و عکس و ها و ویدیو ها نیز میتوانید به اشتراک بگذارید، اما برخی از کاربران از این اپلیکیشن راضی نیستند و آن هم به دلیل این است که هنگامی که عکس و ویدیو دانلود میکنند ،این فایل ها مستقیما در گالری دخیره نمیشود یعنی عکس و ویدیو آپلود و دانلود شده است ولی در گالری نشون داده نمیشود. در این مقاله سعی داریم تا به این موضوع و حل کردن این مشکل بپردازیم.پس در ادامه همراه ما باشید.
برای ثبت نام در کلاس های آموزشی پارسه روی دکمه ادامه کلیک کنید. ادامه —>

بر طرف کردن مشکل ذخیره نکردن عکس و ویدیو در گالری برای اندروید

در زیر چند تا راهکار به شما نشون داده ایم تا با این روش ها این مشکل را بر طرف کنیم. گاهی حتی با وجود فعال کردن گزینهMedia visibility در تنظیمات واتساپ باز هم اثری از عکس‌ها و فیلم‌های واتساپ در گالری نمی‌بینیم

  1. احتمال دارد که پر بودن بیش از حد حافظه داخلی باعث بروز این مشکل شده باشد. توصیه می‌کنیم که برخی از فایل‌های خود را پاک کنید یا از یک کارت حافظه جانبی کمک بگیرید.
  2. ممکن است حافظه کش واتساپ پر شده باشد و همین دلیل ذخیره نشدن عکس واتساپ در گالری سامسونگ، شیائومی و سایر گوشی‌های اندرویدی باشد. در این مواقع با پاک کردن حافظه پنهان واتساپ مشکل برطرف خواهد شد.
  3. پوشهNoMedia ، فولدری برای ذخیره عکس‌های مخفی یا hidden است. این امکان وجود دارد که عکس‌های واتساپ به صورت خودکار در این پوشه ذخیره شده و به همین دلیل از دید پنهان می‌شوند. حذف این پوشه آخرین راهکاری است که می‌تواند مشکل ذخیره نشدن عکس و فیلم واتساپ در گالری را حل کند. برای این کار باید File Manager گوشی خود را باز کنید و وارد تنظیمات آن شوید. سپس روی گزینۀ Show Hidden Media Files ضربه بزنید تا روشن شود.

بر طرف کردن مشکل ذخیره نکردن عکس و ویدیو در گالری برای IOS

سیستم عامل های اندروید و آیفون باهم بسیار تفاوت دارند و همین موضوع سبب شده ایت تا نحوه کارکرد آن ها نیز متفاوت باشید. به همین خاطر روش های ذخیره عکس های واتساپ در گالری برای اندروید و آیفون بسیار متفاوت میباشد.

  1. به بخشsettings  و سپس گزینۀ WhatsApp settings در گوشی خود مراجعه کنید. حالا کافی‌ است که گزینۀ photos را انتخاب کرده و روی read and write  ضربه بزنید تا ios به تمام عکس‌های شما دسترسی پیدا کند.
  2. واتساپ و سپس تنظیمات این برنامه را در گوشی خود باز کنید. در میان گزینه‌های آن chat settings را انتخاب کنید. در این بخش باید گزینه‌های Save to Camera Roll یا Save Incoming Media فعال باشند؛ در غیر این صورت احتمال ذخیره نشدن عکس‌ها و فیلم‌ها در گالری واتساپ وجود دارد.

 

 

اشتراک گذاری:

جهت مشاوره رایگان در خصوص دوره های آموزشی و یا خرید تجهیزات، شماره تلفن خود را در فرم زیر وارد و ارسال نمایید.

مطالب زیر را حتما مطالعه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

مشاوره در واستاپ

جهت شرکت در جشنواره، شماره تلفن خود را در کادر زیر وارد نمایید.