وبلاگ

چند تلفن همراه کاربردی و پرفروش در ایران

تلفن های همراه امروزه عصای دست کاربران هستند. امروزه در ایران تلفن های همراهی که قیمت های اقتصادی و کاربرد خوبی دارند بسیار مورد توجه کاربران قرار گرفته اند. شما هم می توانید با شناخت این تلفن های همراه آنها را خریداری کنید و از آنها استفاده کنید . در ادامه این مقاله به پرفروش ترین تلفن ای همراه اشاره خواهیم کرد.
برای ثبت نام در کلاس های آموزشی تعمیرات موبایل روی دکمه ادامه کلیک کنید. ادامه —>

آیفون 13 مدل 128 گیگابایتی

با توجه به عدم رجیستر شدن آیفون 15 و 14 امروزه بیشتر کاربران آیفون 13 را به عنوان دستگاه مورد نظر خود انتخاب می کنند. این موبایل اقتصادی ترین مدل آیفون 13 در ایران است که علاوه بر آپدیت بودن ، بسیار خوش دست بوده و در بین آیفون های موجود در ایران قیمت مناسبی دارد. ابعاد آن در بین کاربران بسیار پرطرفدار بوده و اکثر دختران و پسران ترجیح می دهند تا این مدل را به عنوان دستگاه مورد نظر خود انتخاب کنند. حجم 128 گیگابایت برای یک مصرف ساده و روزمره کافی است پس اکثر کاربران ترجیح می دهند تا حجم مناسب خود را انتخاب کنند تا منابع را هدر ندهند.این گوشی از پردازنده A15 بهره می برد که پرقدرت ترین پردازنده حاضر در دنیاست.

شیائومی ردمی نوت 12 مدل 128 گیگابایتی

این گوشی به عنوان جایگزین نوت 11 وارد بازار شده است و با تکنولوژی های جدید رونمایی شده است. شیائومی از پردازنده قوی اسنپدراگون 685 به عنوان عضو اصلی و نقطه قوت این گوشی است. این گوشی دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی دارد که این موضوع نقطه مثبت آن به حساب می آید.

سامسونگ گلکسی A14 مدل 64 گیگابایتی

گلکسی A14 پس از A13 یک گزینه اقتصادی و قدرتمند است که به تازگی به بازار ارائه شده است. این دستگاه بسیار بین کاربران خود پرطرفدار بوده و به دلیل قیمت مناسب امکان خرید مردم بالا است. این گوشی برای استفاده روزمره مناسب بوده و می توانید با آن وبگردی کنید. در عکاسی با نور کافی بهترین عملکرد را دارد و قوی عمل می کند. نمایشگر این گوشی PLS است و یک دوربین اصلی 50 مگاپیکلی با قدرت فیلم برداری فول اپ دی دارد. باتری این گوشی قوی بوده و قابلیت فست شارژ دارد که باعث افزایش کارایی ان می شود.

گلکسی A54 مدل 256 گیگابایتی

این گوشی نسخه های قبلی خود را کنار زده و خوش درخشیده است. این گوشی از نمایشگر با کیفیت بالا سوپر امولد با نرخ تازه سازی 120 هرتز بهره می برد که حداکثر روشنایی آن به 1000 نیت می رسد. این دستگاه از باتری فست شارژ 25 ولتی استفاده می کند که در مواقعی می تواند بیشتر از یک روز شارژ نگه دارد.

این موبایل ها بسیار کانفیگ خوبی دارند و امروزه جای لپ تاپ های روزمره را گرفته اند. در دنیا اکثر افراد در گوشی خود فیلم می بینند . اگر شما هم از این نوع دستگاه ها دارید می توانید زمانی که خارج از منزل هستید با استفاده از اکسسوری های هیجان انگیز در آن فیلم تماشا کنید.

 

اشتراک گذاری:

جهت مشاوره رایگان در خصوص دوره های آموزشی و یا خرید تجهیزات، شماره تلفن خود را در فرم زیر وارد و ارسال نمایید.

مطالب زیر را حتما مطالعه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

مشاوره در واستاپ

جهت شرکت در جشنواره، شماره تلفن خود را در کادر زیر وارد نمایید.