وبلاگ

چگونه آیفون خود را در صورت یخ زدن تعمیر کنیم؟

چگونه آیفون خود را در صورت یخ زدن تعمیر کنیم؟

آیا می توانید تصور کنید که برنامه ای را اجرا می کنید یا ممکن است در وسط انجام برخی کارها با تلفن هوشمند خود باشید و ناگهان یخ می زند و مهم نیست که چقدر تلاش می کنید دوباره آن را به کار بیاندازید و گوشی سرسختانه این کار را انجام می دهد. تسلیم نشو خب پس در این موقعیت عجیب طبیعی است که شما ناامید شوید، اما نترسید، ما اینجا هستیم تا شما را از این وضعیت چسبناک رها کنیم. فقط نکات داده شده در زیر را رعایت کنید و به همان جایی که از آن شروع کرده بودید باز می گردید.

 

علائم یخ زدن گوشی:

 

آویزان شدن یا یخ زدن آیفون غیر معمول نیست و شما تنها نیستید که با آن روبرو شوید. شایع ترین علائم عبارتند از

برنامه یا بازی‌ای که در حال اجرا بودید، مهم نیست که چقدر تلاش می‌کنید، پاسخ نمی‌دهد.
صفحه نمایش یا صفحه لمسی یخ می زند و پاسخگو نیست.
صفحه نمایش ناگهان خاموش می شود انگار که گوشی خاموش است.

 

 

روش رفع و تعمیر یخ زدگی آیفون: چند اقدام توسط خودتان باعث می شود که دوباره کار روی دستگاه خود را شروع کنید.

 

دکمه هوم را در آیفون خود به مدت طولانی فشار دهید، یعنی بگویید آن را برای حدود 5 تا 6 ثانیه فشار دهید تا خاموش شود. اگر نه پس
همزمان یا با هم خانه و همچنین دکمه روشن/خاموش (سوئیچ پاور) در سمت راست بالای گوشی را فشار دهید تا گوشی شما خاموش شود. پس از مدتی تنها با فشار دادن کلید پاور دستگاه خود را مجددا راه اندازی کنید. پس از روشن شدن دستگاه، خود را تأیید کنید تا ببینید آیا برنامه‌ای در هنگام راه‌اندازی وجود دارد که حافظه قابل توجهی مصرف می‌کند و به دلیل آن گوشی باید فریز شده باشد، در این صورت آن برنامه را حذف نصب کنید و دوباره به کار با تلفن خود بازگردید.
اگر مشکل شدید است و هنوز برطرف نشده است، می توانید دستگاه را به سختی ریست کنید. همچنین آیفون خود را از طریق آیتونز آپدیت کنید.

 

توجه: گاهی اوقات این عیب شدید است و ممکن است پیچیده تر باشد. این ممکن است مربوط به سخت افزار باشد. اگر می دانید که چگونه این کار را انجام دهید، می توانید خدمات اولیه و تمیز کردن مادربرد را انجام دهید. رویه تعمیر مشکل انجماد و آویزان کردن مربوط به همه آیفون های اپل از جمله 3gs، 4، 4s، 5، 5s و 5c یکسان خواهد بود.

لینک اصلی مقاله: https://www.allgsmtips.com/how-to-repair-your-iphone-if-it-freezes/

اشتراک گذاری:

جهت مشاوره رایگان در خصوص دوره های آموزشی و یا خرید تجهیزات، شماره تلفن خود را در فرم زیر وارد و ارسال نمایید.

مطالب زیر را حتما مطالعه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

مشاوره در واستاپ

جهت شرکت در جشنواره، شماره تلفن خود را در کادر زیر وارد نمایید.