وبلاگ

مک بوک و مک بوک پروهای بروز شده اپل در WWDC 2017 رونمایی شدند

همان‌طور که انتظار می‌رفت اپل در جریان برگزاری WWDC 2017 از بروزرسانی مک‌بوک و مک‌بوک پرو رونمایی کرد. اپل آخرین نسل از مک‌بوک و مک‌بوک پروهای خود را با سخت‌افزار جدیدی همراه کرده است که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به استفاده از پردازنده‌های کبی لیک اینتل، حافظه‌ SSD سریع‌تر و کارت گرافیک قوی‌تر در نسخه‌ی ۱۵ اینچی مک‌بوک پرو اشاره کرد.

 

اپل در سال ۲۰۱۷ دست به تغییرات کلی در مک‌بوک‌های خود نزده و تنها مشخصات فنی و ماژول‌های سخت‌افزاری را بروز کرده است. مک‌بوک ۱۲ اینچی اپل با حافظه‌ی SSD سریع‌تری همراه شده است. همچنین باید به مشخصات قوی‌تر مک‌بوک پرو ۱۳ اینچی بدون تاچ‌بار اپل نیز اشاره کرد که با سخت‌افزار جدید همراه شده و قیمت ارزان‌ترین نسخه‌ی آن ۱۲۹۹ دلار است. مک‌بوک پرو ۱۵ اینچی اپل نیز بصورت استاندارد به همراه یک کارت گرافیک جدا راهی بازار خواهد شد.

در مورد مشخصات سخت‌افزاری نیز باید به این نکته اشاره کرد که مک‌بوک ۱۲ اینچی اپل با پردازنده‌ی ۱.۳ گیگاهرتزی Core i7 اپل همراه می‌شود. مک بوک پرو ۱۳ اینچی با پردازنده‌ی Core i7 که فرکانس ۳.۵ گیگاهرتزی همراه شده و مک بوک پروی ۱۵ اینچی نیز با پردازنده Core i7 با فرکانس ۳.۱ گیگاهرتزی همراه شده است.

اشتراک گذاری:

جهت مشاوره رایگان در خصوص دوره های آموزشی و یا خرید تجهیزات، شماره تلفن خود را در فرم زیر وارد و ارسال نمایید.

مطالب زیر را حتما مطالعه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

مشاوره در واستاپ

جهت شرکت در جشنواره، شماره تلفن خود را در کادر زیر وارد نمایید.