وبلاگ

کروم‌ بوک جدید گوگل برای رقابت با مایکروسافت و اپل

به گزارش این وب‌سایت، محصول آینده‌ی گوگل با اسم رمز Eve شناخته می‌شود و احتمالا جهت جایگزینی کروم‌بوک پیکسل ۲ که تولید آن حدودا یک سال پیش به پایان رسید، عرضه خواهد شد. با این وجود، ممکن است تولیدکنندگان دیگر نیز در فرایند توسعه‌ی محصول جدید گوگل همکاری داشته باشند.

محصول آینده‌ی گوگل احتمالا از مشخصات رده‌بالایی برخوردار خواهد بود که پیش از آن، به‌جز در محصولات خانواده‌ی کروم‌بوک پیکسل شرکت گوگل، در کروم‌بوک‌های تولیدشده توسط دیگر شرکت‌ها مشاهده نشده است. بر اساس شواهد موجود، در این محصول از صفحه نمایشی با رزولوشن ۲۴۰۰ در ۱۶۰۰ با نسبت تصویر ۳ به ۲، صفحه‌کلید با نور پس‌زمینه و پردازنده‌های خانواده‌ی کبی لیک اینتل استفاده می‌شود. همچنین کروم‌بوک آینده‌ی گوگل از قلم دیجیتال پشتیبانی خواهد کرد.

شایان ذکر است که محصولات ارائه‌شده توسط دیگر شرکت‌ها، نظیر محصولات خانواده‌ی سرفیس مایکروسافت، مک‌بوک‌ها و آیپد پرو اپل نیز از چنین مشخصاتی برخوردارند. اما علاوه بر مشخصات فوق، کروم‌بوک آینده‌ی گوگل احتمالا از اسکنر اثر‌ انگشت نیز برخوردار خواهد بود. به‌علاوه، این محصول احتمالا دارای ویژگی موسوم به Wake on Voice خواهد بود که اجازه‌ی فعال‌سازی گوگل اسیستنت به‌وسیله‌ی صدای کاربر خواهد داشت. همچنین ممکن است این لپ‌تاپ مجهز به کلید اختصاصی جهت فعال‌سازی گوگل اسیستنت باشد.

پیش از این، شرکت‌های مایکروسافت و اپل نیز دستیارهای دیجیتالی خود را در محصولات خود مورد استفاده قرار داده بودند. حال با استفاده از دستیار گوگل در کروم‌بوک‌ها و ارائه‌ی کلید اختصاصی برای آن، طیف دستگاه‌های مجهز به گوگل اسیستنت گسترده‌تر از قبل خواهد شد.

چند سوال رایج لپ تاپ شما که توسط ما پاسخ داده شده اند و مقالات آموزشی ما برای شما عبارتند از:

مشکل های سخت افزاری رایج لپ تاپ ایسوس

چگونه در تاچ پد لپ تاپ کلیک راست کنیم؟

تنظیمات ساعت دستی در لپ تاپ

اموزش هک و امنیت شبکه حضوری

چت بات های هوش مصنوعی می توانند به کودکان خواندن و نوشتن بیاموزند!

پردازنده چیست – چگونه بفهمیم CPU چند هسته ای است؟

اگر به روی صفحه لپ تاپمان آب ریخت ،چه کار کنیم؟

به چه صورت حجم ویدیو را کاهش بدهیم؟

کابل LAN چیست و چه کاربردی در لپ تاپ دارد؟

مشکل تاچ پد لپ تاپ لنوو در هنگام نصب ویندوز 10

اشتراک گذاری:

جهت مشاوره رایگان در خصوص دوره های آموزشی و یا خرید تجهیزات، شماره تلفن خود را در فرم زیر وارد و ارسال نمایید.

مطالب زیر را حتما مطالعه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

مشاوره در واستاپ

جهت شرکت در جشنواره، شماره تلفن خود را در کادر زیر وارد نمایید.