وبلاگ

از آیفون 15 در ایران رونمایی شد

در نزدیکی سپتامبر همیشه زمزمه رونمایی از آیفون جدید شنیده می شود. هر سال شرکت اپل با اضافه کردن قابلیت های جدید کارگران را شگفت زده می کند. چه کسی می داند امسال قرار هست از چه چیزی رونمایی شود؟ چه قابلیت های جدیدی قرار است با سامسونگ رقابت کند؟
ایونت اپل در تاریخ 12 سپتامبر قرار است برگزار شود در این ایونت چه اتفاقی می افتد؟ به قابلیت های این دستگاه اضافه می شود و در ابعاد های جدید به بازار مصرف عرضه می شود.

پشتیبانی آیفون 15 از کابل تایپ C

تا بوده کاربران آیفون با کابل های خود مشکل داشتند. در ایران تعداد کاربران اندروید از آیفون بیشتر بوده و گاها دیده می شود که کاربران آیفون نمی توانند در شارژر آیفون پیدا کنند. امروزه بیشتر دستگاه ها در جهان از تایپ C استفاده می کنند پس طبق نظریه ای آیفون 15 دارای کابل تایپ C خواهد بود.

تغییرات صفحه نمایش در آیفون 15

برخی بر این باورند که دستگاه های جدید شرکت اپل ابعادی بین 6.1 تا 6.7 اینچ دارند. صفحه نمایش این دستگاه ها روشن تر و شفاف تر و واضح تر خواهد بود. احتمال دارد نازک تر باشند. به نظر می رسد قطر این دستگاه از 2.17 میلی متر به 1.55 میلی متر کاهش پیدا کند. با این تغییر این دستگاه در نازک ترین حالت خود در تاریخچه تولید گوشی های هوشمند قرار خواهند گرفت.

آیفونی با رم 8 گیگابایت به عنوان غول وارد بازار خواهد شد

برخی شایعات مربوط به آن است که این آیفون با رم 8 گیگابایت وارد بازار خواهند شد. با این تغییر شما رم لپ تاپ را در موبایل خود خواهید داشت . عملا گوشی شما می تواند به جای تبلت و ایپدهای هوشمند استفاده شود. وجود سخت افزارهای قوی در ابعاد کوچک از نشانه های پیشرفت چشمگیر علم و تکنولوژی است . این پیشرفت به برنامه نویسان اجازه می دهد تا اپلیکیشن های پیشرفته با قابلیت های بالاتر برای سیستم عامل IOS طراحی و عرضه کنند. البته باید باتری گوشی جوابگوی این سخت افزارهای پیشرفته باشند زیرا در بحث تولید تلفن همراه باتری نقش مهمی دارد.

دوربین جدید با زوم قوی در آیفون 15

دوربین جدید آیفون با زوم قوی ظاهر خواهد شد. در مقایسه با آیفون 14 و رقبای زمان خود ، این تلفن همراه در زوم کردن ضعیف عمل می کرد . در حالت زوم عکس ها بی کیفیت  می شدند و این به یکی از نقاط ضعف این دستگاه نسبت به رقبای خود تبدیل شد. این دستگاه حالت 5X و 6X دارد که می توانید با آن زوم بهتری داشته باشید. برخی نظریه ها نشان می دهد که سنسور های این دستگاه می تواند تا 1/2.9″ را بررسی کند.

اشتراک گذاری:

جهت مشاوره رایگان در خصوص دوره های آموزشی و یا خرید تجهیزات، شماره تلفن خود را در فرم زیر وارد و ارسال نمایید.

مطالب زیر را حتما مطالعه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

مشاوره در واستاپ

جهت شرکت در جشنواره، شماره تلفن خود را در کادر زیر وارد نمایید.