وبلاگ

اپدیت جدید ویندوز 11 و ورود بدون گذر واژه های عجیب

آپدیت جدیدی توسط ویندوز 11 عرضه خواهد شد. این اپدیت محدودیت های پسورد نخواهد داشت. در این نسخه بدون نیاز به رمز عبور می توانید وارد شوید. این ویژگی به کاربر اجازه می دهد تا بدون نیاز به رمز عبور و تشخیص چهره و اثر انگشت به حساب کاربری خود وارد شوند. در نسخه های قبلی کاربران مشکل ورود به یوزر خود را داشتند زیرا همیشه باید رمز تعیین شده و کاربران بدون در نظر گرفتن نکات امنیتی نمی توانستند وارد شوند.
برای ثبت نام در کلاس های آموزشی تعمیرات موبایل روی دکمه ادامه کلیک کنید. ادامه —>

مشکل پسورد های سخت در نسخه های قدیمی ویندوز

در نسخه های اولیه ویندوز به دلیل در نظر گرفتن نکته های امنیتی پسوردهای تعیین شده پیچیده بودند.با گذشت زمان برای مشکلات پیش آمده در زمینه تجربه رابط کاربری ویندوز ، شرکت ماکروسافت تصمیم گرفت تا این محدودیت پسوردها را از میان ببرد. در نتیجه تمامی کاربران می توانند بدون مشکل با سیستم عامل ویندوز کار کنند.

در طراحی رابط کاربری تنها نسل جوان نباید در نظر گرفته شوند. باید تمامی سنین به ویژه افراد مسن در نظر گرفته شوند که به سختی می توانند با این پلتفرم های پیچیده کار کنند. افراد سن بالا به سختی می توانند پسورد های سخت و طولانی را به خاطر بسپرند. این افراد اگر برای بار سوم رمز خود را فراموش کنند دیگر از این سیستم عامل پیچیده استفاده نخواهند کرد. آنها سیستم عامل هایی را دوست خواهند داشت که سریع و آسان باشند.

عامل مهم دیگر در سیستم عامل های با کیفیت

یکی دیگر از عوامل مهم سیستم عامل خوب ، استفاده بهینه از منابع سخت افزاری است. شما این فرآیند و بازده را می توانید از طریق تسک منیجر مشاهده کنید. باید از حداکثر توان سخت افزارها بتوان استفاده کرد. تمامی core های CPU باید به بهترین حالت استفاده شوند تا سرعت سیستم بالا رفته و بازده به حداکثر برسد. سیستم عامل در واقع رابطی بین سخت افزار و سیستم است. پس باید همزمان هم کاربر پسند باشد و هم قدرتمند. امروزه سیستم عامل های موجود لینوکس و ویندوز هستند که با هم در رقابت هستند. ویندوز در بین مردم محبوبیت زیادی دارد زیرا استفاده از آن برای کاربران ساده است. از نظر میزان پیشرفته بودن ، سیستم عامل لینوکس پیشگام است زیرا این پلتفرم open-source بوده و کاربران می توانند ان را ارتقا داده و نسخه های جدید آن را منتشر دهند.

اشتراک گذاری:

جهت مشاوره رایگان در خصوص دوره های آموزشی و یا خرید تجهیزات، شماره تلفن خود را در فرم زیر وارد و ارسال نمایید.

مطالب زیر را حتما مطالعه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

مشاوره در واستاپ

جهت شرکت در جشنواره، شماره تلفن خود را در کادر زیر وارد نمایید.