وبلاگ

جذاب ترین و به روزترین ویجت های مک بوک

اپ استور مک امروزه ویجت های جذابی را برای لپ تاپ های خود ارائه کرده است. این ویجت ها علاوه بر اینکه به شما قابلیت شخصی سازی می دهند، تعامل کاربر را با اپلیکیشن بهبود می بخشد. شما می توانید کارهای خود را با دستگاه مدیریت کنید. برای مثال اگر شما فردی هستید که مدام وضعیت آب و هوا را چک می کنید ویجت های مربوط به آب و هوا کار را برای شما راحت خواهد کرد. در ادامه چند ویجت پر طرفدار مک بوک را به شما معرفی خواهیم کرد.
برای ثبت نام در کلاس های آموزشی تعمیرات موبایل روی دکمه ادامه کلیک کنید. ادامه —>

ویجت یادآوری آب خوردن روزانه برای مک بوک

به عوان شخصی که زمان خود را به مدت طولانی در مقابل لپ تاپ سپری می کند ، نوشیدن آب را فراموش می کنیم. باید کسی به ما یادآوری کند که بدن ما روزانه نیاز به حجم زیادی آب دارد . این مقدار از پیری زودرس و چروک و بیماری های گوارشی جلوگیری می کند. پس ویجت Water minder برای این موضوع طراحی شده است. این ویجت مک بوک مناسب کسانی است که سلامتی خود را فدای کارهای روزانه خود نمی کنند. مراقبت از خود را جزو برنامه های روزانه خود قرار دهیم و برای این کار می توانیم از این ویجت مناسب مک بوک استفاده کنیم.

ویجت Widgety برای مک بوک

کسانی هستند که تمایل دارند در از چندین ویجت مختلف به طور همزمان استفاده کنند. این افراد می توانند از این ویجت در مک بوک خود استفاده کنند. این ویجت به شما این قابلیت را می دهد که به طور همزمان از چندین ویجت که هر کدام امکانات خاصی را در اختیار شما قرار می دهد بهره ببرید. بسیاری از کارمندان ممکن است به طور همزمان نیاز داشته باشند تا چندین کا را برنامه ریزی و مدیریت کنند پس تکنولوژی  به کمک آنها خواهد آمد.

ویجت Art Gallery مناسب برای مک بوک

مک بوک ها بدلیل طراحی خاصی که دارند بسیار مورد پسند طراحان هستند. اکثر آنها با قلم نوری سازگار هستند . بیشتر کاربران مک بوک ها طراحان هستند پس ویجت خاصی برای علاقه مندان به طراحی ، بوجود آمده است. ابن ویجت به شما این قابلیت را می دهد که اثر های هنری خود را انتخاب کنید تا در صفحه اصلی نمایش داده شوند. شما می توانید این ویجت را از این لینک دانلود کنید. این اپلیکیشن منابع هنری محدودی دارد برای دسترسی به آثار نا محدود باید نسخه پولی آن را تهیه کنید.

اشتراک گذاری:

جهت مشاوره رایگان در خصوص دوره های آموزشی و یا خرید تجهیزات، شماره تلفن خود را در فرم زیر وارد و ارسال نمایید.

مطالب زیر را حتما مطالعه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

مشاوره در واستاپ

جهت شرکت در جشنواره، شماره تلفن خود را در کادر زیر وارد نمایید.