وبلاگ

گوشی هوشمند خود را اپدیت کنیم یا نه؟

شاید همیشه برای شما سوال باشد که گوشی هوشمند خود را آپدیت کنیم یا نه؟ جواب این سوال بسته به نوع دستگاه شما می تواند متفاوت باشد. آپدیت های جدید قابلیت های جدیدی را طبق پیشرفت تکنولوژی ارائه می دهند. اگر گوشی شما سخت افزار ضعیفی داشته باشد ممکن است توانایی اجرای سیستم عامل اپدیت شده را نداشته باشد. پس قبل از اپدیت کردن حتما از یک فرد متخصص سوال کنید.
برای ثبت نام در کلاس های آموزشی تعمیرات موبایل روی دکمه ادامه کلیک کنید. ادامه —>

آیفون و آیپد خود را آپدیت کنیم یا نه؟

کمپانی اپل دستگاه های خود را مدیریت می کند . اگر دستگاه شما از مدل XS پایین تر باشد دیگر آپدیت جدید برای دستگاه ارائه نخواهند شد. دستگاه شما تا زمان مشخصی پشتیبانی خواهد شد بعد از مدتی دیگر نمی توانید با دستگاه قبلی خود از قابلیت های جدید استفاده کنید. شما پس از مدتی باید دستگاه خود را عوض کنید تا از رده خارج نشوید و بتوانید از قابلیت های آپدیت جدید استفاده کنید. البته این نکته فقط برای آیفون بیان شد و برای هر دستگاهی و هر برندی می تواند متفاوت باشد. گاهی اوقات ممکن است آپدیت شما در دسترس باشد و پس از به روزرسانی دستگاه شما کند شود . در این حالت شما می توانید دستگاه خود را با نرم افزارهای خاص به نسخه قبل برگردانید.

دستگاه اندرویدی خود را آپدیت کنیم یا نه؟

دقیقا همین روال آیفون برای اندروید صدق می کند . هر شرکت سازنده در هنگام انتشار نسخه جدید سیستم عامل اعلام می کند که کدام دستگاه ها قابلیت استفاده از این نسخه را ندارند. اگر اعلام نشد شما با جستجو مدل دستگاه خود در گوگل می توانید این اطلاعات را به دست آورید.

وقتی دستگاه خود را آپدیت می کنیم چه اتفاقی می افتد؟

بسته به برنامه نویسان سیستم عامل و استراتژی کارخانه سازنده دستگاه آپدیت ها متفاوت خواهند بود. برخی از آنها بهینه سازی باتری و اجزای دستگاه را انجام می دهند. در اکثر اوقات باگ های نرم افزاری رفع می شود و دستگاه بهینه می شود . برخی اوقات بهینه سازی UI انجام می شود و ایموجی های جدید به کیبورد موبایل اضافه می شود .

اشتراک گذاری:

جهت مشاوره رایگان در خصوص دوره های آموزشی و یا خرید تجهیزات، شماره تلفن خود را در فرم زیر وارد و ارسال نمایید.

مطالب زیر را حتما مطالعه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

مشاوره در واستاپ

جهت شرکت در جشنواره، شماره تلفن خود را در کادر زیر وارد نمایید.