وبلاگ

به چه دلیل سافاری آیفون کار نمیکند؟

سافاری یا همان موتور جستجوگر در تمامی محصولات شرکت اپل از جمله گوشی های آیفون،آیپد و مک بوک میباشد که این اپلیکیشن به طور پیش فرض روی سیستم های ios نصب است و نیازی به نصب و یا دانلود و یا حالا خرید از اپ استور نمیباشد و به دلایل نرم افزاری و سیستمی سبب شده است تا در مواقعی این برنامه به مشکل برخورد و برای کاربران مشکل ساز شود و همانطور که گفتم این مشکلات سر منشا آن ها ازسیستم و نرم افزار های اپل میباشد.در ادامه همراه ما باشید تا با پیشنهاد چند ترفند ساده این مشکل را بر طرف کنیم.
برای ثبت نام در کلاس های آموزشی پارسه روی دکمه ادامه کلیک کنید. ادامه —>
سافاری آیفون

چند راهکار برای حل کردن مشکلات سافاری شرکت اپل

1-خالی کردن حافظه کش مرورگر سافاری

اید بتوان گفت اولین دلیلی که در عملکرد سافاری اختلال ایجاد می‌کند، پر بودن حافظه cash  این مرورگر است.

برای پاک کردن این حافظه باید وارد تنظیمات گوشی خود شوید. پس از گزینۀ Safari  را انتخاب کنید.  سپس در مرحله بعد نوبت به ضربه زدن روی گزینۀ Clear History and Website Data می‌رسد. در نهایت هم برای تایید مراحل باید مجدد گزینه Clear  را لمس کنید.

2-غیرفعال کردن پیشنهادات سافاری

تجربه بسیاری از کاربران نشان داده که با خاموش کردن «Safari Suggestions یا پیشنهادات سافاری» مشکل کار نکردن سافاری حل می‌شود.

برای غیرفعال کردن این گزینه ابتدا وارد Settings میشوید و سپس وارد بخش Safari میشوید و در آخر Safari Suggestions را خاموش میکنید. در این قسمت می‌توانید حتی گزینه  Search Engine Suggestions یا «پیشنهادات موتورهای جستجو» را هم خاموش کنید.

3-به روز رسانی مرورگر و سیستم

بسیاری از باگ‌های نرم افزاری در نسخه‌های جدید برطرف می‌شوند. پس برای حل مشکل کار نکردن سافاری آیفون سعی کنید مرورگر خود را آپدیت کنید. برای آپدیت کردن سیستم عامل آیفون خوئتان این کار را انجام دهید .برای این کار وارد تنظیمات گوشی خود شوید و سپس گزینۀ General را انتخاب کنید. پس از آن روی Software Update کایک کنید ودر صورتی که نسخه‌ای برای آپدیت کردن سیستم عامل پیدا شده است، آن را دانلود و نصب کنید.

 

4-بررسی محدودیت‌ها

چهارمین راهکار بررسی محدودیت های سافاری میباشد.یکی از قابلیت‌های مرورگر سافاری این است که می‌توانید باز شدن برخی از سایت‌ها یا بارگذاری برخی محتواها را مسدود کنید. البته اعمال همین محدودیت‌ها روی عملکرد سافاری گوشی شما اثر می‌گذارد.

اگر شما میخواهید با این محدودیت ها و قابلیت ها آشنا شوید؛ مراحل زیر را طی کنید:

ابتدا وارد setting حود شوید و در آن به گزینۀ Screen Time مراجعه کنید. سپس وارد بخش  Content & Privacy Restrictions  شوید. اگر Content & Privacy Restrictions در این صفحه فعال است، آن را غیر فعال کنید تا تمام محدودیت‌های اعمال شده روی سایت‌ها غیرفعال شوند.

5-ریست کردن تنظیمات شبکه

در اخر راه کاری که به شما کعرفی میکنیم که سخت ترین راهکار میباشد ولی امیدواریم که مشکل کار نکردن مرورگر سافاری آیفون را در گوشی شما برطرف کنید، ریست کردن تنظیمات شبکه است.

اشتراک گذاری:

جهت مشاوره رایگان در خصوص دوره های آموزشی و یا خرید تجهیزات، شماره تلفن خود را در فرم زیر وارد و ارسال نمایید.

مطالب زیر را حتما مطالعه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

مشاوره در واستاپ

جهت شرکت در جشنواره، شماره تلفن خود را در کادر زیر وارد نمایید.