وبلاگ

تعمیر کولر گازی به زبان عامیانه

با گرم شدن هوا کولر گازی ، نیاز اصلی و اساسی مردم شده است . زندگی در تابستان بدون کولر گازی تقریبا غیر ممکن خواهد بود و تبخیر خواهیم شد ! ممکن است دغدغه امروز شما این باشد که چگونه می توانید کولر گازی خود را تعمیر کنید ؟ امروزه با پیشرفته شدن دستگاه ها یادگیری این آموزش کار یک صفحه و دو صفحه نیست ! مطمعنم که شما قصد ندارید هزینه های هنگفت مجدد برای خرید کولری که خراب کردید پرداخت کنید !

 
برای ثبت نام در کلاس های آموزشی تعمیرات کولر گازی پارسه روی دکمه ادامه کلیک کنید. ادامه —>

مشکل کجاست ؟ چگونه می توانیم مشکل را تشخیص دهیم و حل کنیم ؟ پس از گذراندن دوره های تخصصی ما به صورت کامل در دریافت مدرک بین المللی تعمیرات آن می توانید در منزل air conditioner  خود را عیب یابی کنید و آن را مانند روز اول قابل استفاده کنید .

کولر گازی

چرا کولر گازی من، خانه را خنک نمی کند ؟

ترموستات وسیله خود را روی حالت AC قرار دهید و دمای آن را پایین بیاورید . اگر فن کار می کند ، نیاز به یک سرویس ساده دارد در غیر این صورت باید سرویس شود . در مرحله بعد کمپرسور را چک کنید . در کمپرسور فن باید کار بکند اگر فن کار نمی کرد باید ایراد ان را بررسی و حل کنید . سعی کنید فن کولر گازی که در خارج از منزل قرار دارد را تمیز کنید . تمیز کردن و مراقبت از این فن خارجی نکته بسیار مهمی است که نگهداری درست از آنها می تواند باعث افزایش عمر کولر گازی بشود .

 

آیا فیلتر کولرگازی شما کثیف است ؟

مهم نیست که از کدام نوع کولر گازی استفاده می کنید ، کثیفی و گرفتگی فیلتر هوای آن باعث کاهش جریان هوا می شود . این حالت کارایی کولر گازی را کاهش داده و سرمادهی دستگاه را کاهش می دهد .  برای سیستم های AC مرکزی ، فیلتر را چک کنید . اگر فیلتر شما مشکل داشت حتما در اولین اقدام ان را عوض کنید . با توجه به تست CR فیلترها معمولا بین 3 تا 12 ماه دوام می اورند و بعد از ان حتما باید تعویض شوند .

در نظر داشته باشید که اگر سیستم شما به مدت زیادی روشن می ماند ، یا در مکان مورد نظر حیوان خانگی دارید فیلتر را باید زودتر عوض کنید  .

 

خنک کردن خانه هایی که بیش از اندازه نورگیر هستند!

اگر خانه شما نورگیر است ، کولر گازی باید بیشتر کار کند تا خانه شما خنک بشود . اگر می توانید ، کولر را به مکان سایه منتقل کنید تا گرما را از بیرون به داخل منزل منتقل نکند . اطراف درزهای پنجره را چک کنید که مبادا هوای گرم از درزهای پنجره وارد مکان مورد نظر شوند . این نکات شاید نکات ریز و بدون اهمیتی باشند اما در کنار هم می توانند خنکی را در تابستان به شما هدیه دهند .

به صداهای کولرگازی خود توجه کنید

تمامی سیتم های تهویه و خنک کننده نسبت به نوع و کیفیت آنها صداهای خاصی تولید می کنند . یک سری صداها غیرعادی هستند برای مثال اگر صدای ویبره از دستگاه خود شنیدید ، باید بررسی کنید احتمال این وجود دارد که قطعه شما به درستی نصب نشده باشد . اطمینان حاصل کنید که کولر گازی به درستی قرار گرفته باشد .

پس برای تعمیرات می توانید تخصصی آموزش ببینید! چه انلاین چه حضوری . اگر حضوری باشد روند بهتر بوده و آموزش شما قبه صورت کامل و عملی باعث می شود تا سرعت عمل شما بالا برود . اگر تعمیرات برای دستگاه شما جواب نداد شما می توانید از فروشگاه های معتبر کولر گازی جدید خربداری کنید .

 

 

 

اشتراک گذاری:

جهت مشاوره رایگان در خصوص دوره های آموزشی و یا خرید تجهیزات، شماره تلفن خود را در فرم زیر وارد و ارسال نمایید.

مطالب زیر را حتما مطالعه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

مشاوره در واستاپ

جهت شرکت در جشنواره، شماره تلفن خود را در کادر زیر وارد نمایید.