وبلاگ

تعمیر گوشی آب خورده در خانه

امروزه رقابت تنگاتنگی بین شرکت های سازنده موبایل در بازار برقرار شده است. این رقابت باعث شده است تا امکانات و کارایی دستگاه ها بالا رفته و با قیمت مناسب تر در بازار دیده شوند . پیشگام این تغییرات شرکت اپل بود که پشت بند آن شرکت سامسونگ وارد عمل شد. ممکن است شما از جمله کاربرانی باشید که از محصولات قدیمی تر استفاده می کنید. اگر به موبایل شما آب خورد شما می توانید گوشی آب خورده خود را در خانه تعمیر کنید. اگر روش های زیر جواب نداد می توانید با مراجعه به نزدیک ترین تعمیرکار موبایل مشکل را حل کنید.

برای ثبت نام در کلاس های آموزشی تعمیرات موبایل روی دکمه ادامه کلیک کنید. ادامه —>

ایا می توان گوشی آبخورده را تعمیر کرد؟

بله شما می توانید به راحتی گوشی آبخورده خود را در منزل تعمیر کنید. البته موفقیت این تعمیر بسته به میزان رطوبت و آبی است که به داخل موبایل نفوذ کرده است. مدل موبایل نیز می تواند تاثیر زیادی داشته باشد برخی موبایل ها با تکولوژی خوبی که دارند دربرابر نفوذ آب مقاوم هستند و وقتی دستگاه خیس می شود رطوبت کمتری به آن وارد می شود. پس ابتدا روش های اولیه را خودتان امتحان کنید و سپس در صورت شکست خوردن به تعمیرکار خود پیام دهید.

پیش از تعمیر باید گوشی آبخورده را چه کنیم؟

بسیاری از موبایل های ضدآب هم در صورتی که داخل بخش شارژر آب وارد شود ارور می دهند. این ارور در گوشی های اپل مدل 13 به بالا قابل مشاهده است. پس از به شارژ زدن موبایل تا زمانی که گوشی به صورت کامل خشک نشده است اجتناب کنید. شما در ابتدا باید گوشی را خاموش کرده و آن را خشک کنید. هرچه گوشی دیرتر خاموش شود امکان دارد آسیب جدی تری به موبایل وارد شود. در اقدام بعدی سعی کنید با یک مکنده آب را از داخل مکان کابل آن خارج کنید. توجه داشته باشید که تحت هیچ شرایطی از شسوار استفاده نکنید. در اخر اگر علمی راجب به تعمیرات تخصصی آن ندارید تحت هیچ رایطی آن را باز نکنید و به تعمیرکار مراجعه کنید.

توجه داشته یاشید که به هیچ وجه از روش های قدیمی و بدون نتیجه استفاده نکنید. برخی از این روش های قدیمی به دستگاه آبخورده شما آسیب جدی وارد می کند. از جمله راه حل های مخرب قدیمی می توان به گذاشتن گوشی در کیسه برنج یا فریزر نام برد. این روش ها، ممنوعه هستند و استفاده از انها بیه دستکگاه شما آسیب جدی وارد می کند.

اشتراک گذاری:

جهت مشاوره رایگان در خصوص دوره های آموزشی و یا خرید تجهیزات، شماره تلفن خود را در فرم زیر وارد و ارسال نمایید.

مطالب زیر را حتما مطالعه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

مشاوره در واستاپ

جهت شرکت در جشنواره، شماره تلفن خود را در کادر زیر وارد نمایید.