وبلاگ

گوشی تاشوی کم جای سامسونگ 4z flip

گوشی تاشوی سامسونگ مشکل جای کم را حل کرده است. امروزه رقابت شدید بین برندهای مختلف موبایل بر سر طراحی و عملکرد وجود دارد. سامسونگ قدمی در طزاحی متفاوت برداشته است. برخلاف سایر برندهای که تلاش بر افزایش سایز موبایل دارند، سامسونگ این جنین نیست. در طراحی دستگاه Samsung Galaxy Z Flip قابلیت تاشو بودن موبایل فراهم شده است.
برای ثبت نام در کلاس های آموزشی تعمیرات موبایل روی دکمه ادامه کلیک کنید. ادامه —>

ویژگی جذاب و هیجان انگیز گوشی تاشو سامسونگ

این موبایل جدید شرکت سامسونگ علاوه بر سبک بودن قابلیت تاشو بودن نیز دارد. دیوایس جدید برند samsung هواداران مخصوص به خود را دارد. این دستگاه در جیب شما و یا حتی در کیف دستی مهمانی شما جای مخصوص به خود را دارد. ابعاد آن در حالت بسته 7*74*167 میلی متر و در حالت باز 17*73*87 میلی متر می باشد. رنگ های مشکی و بنفش و سفید و کرم از آن در بازار عرضه شده است. پردازنده 8 هسته ای در این دستگاه توجه کاربران را به خود جلب کرده است. تاشو بودن باعث کاهش کیفیت صفحه نمایش نشده است. شما می توانید از کیفیت Full HD با وضوح 1080*2640 لذت ببرید.

فناوری Dynamic Amoled 2x در این گوشی استفاده شده است.

گوشی تاشوی کم جای سامسونگ 4z flip

دوربین و قابلیت های دیگر گوشی تاشو سامسونگ FLIPZ4

برخلاف تصور این موبایل دارای دوربین پشت قوی بوده که 12 مگاپیکسل بوده و دوربین سلفی 10 مگاپیکسلی دارد. شما می توانید از ویژگی اسلوموشن دوربین این دستگاه استفاده کرده و از آن لذت ببرید. این دستگاه پرچم دار شرکت سامسونگ بوده و ترکیب جذابی از فلز و شیشه می باشد. این دستگاه ضدآب بوده و دارای گواهینامه ipx8 می باشد. این دستگاه از یک باتری 3700 میلی امپری تغذیه می کند و شارژ سریع 25 واتی و شارژ بیسیم 15 واتی دارد. اسپیکرهای استریو تنظیم شده توسط AKG و حسگر یکپارچه از جمله قابلیت های مهم این دستگاه است. گوشی تاشوی سامسونگ Z4 نسبت به نسل قبل خود باریک تر بوده و لبه کمتری دارد که باعث جذابیت بیشتر ان شده است.

اشتراک گذاری:

جهت مشاوره رایگان در خصوص دوره های آموزشی و یا خرید تجهیزات، شماره تلفن خود را در فرم زیر وارد و ارسال نمایید.

مطالب زیر را حتما مطالعه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

مشاوره در واستاپ

جهت شرکت در جشنواره، شماره تلفن خود را در کادر زیر وارد نمایید.