وبلاگ

آموزش تخصصی تعمیر برد لوازم خانگی خارجی و ایرانی

تعمیر لوازم خانگی در ایران جزو رشته های پردرآمد می باشد. از چه نظر؟ از این نظر که به دلیل بالا رفتن قیمت دلار مردم دیگر توان خرید لوازم خانگی جدید را ندارند. تعمیرات لوازم خانگی جزو کارهایی با بازار کار عالی است چون رفع نیاز روزمره مردم است. مردم روزانه از لوازم خانگی خود استفاده کرده و این تجهیزات پس از مدتی مستهلک می شوند.

برای ثبت نام در کلاس های آموزشی تعمیرات موبایل روی دکمه ادامه کلیک کنید. ادامه —>

شاید سوال شما این باشد که اگر بخواهیم تعمیرکار حرفه ای بشویم چه کار باید بکنیم؟ برخی برای شروع دوره تعمیرات مدتی را به عنوان کارآموز در مغازه تعمیرات لوازم خانگی می گذرانند. این روش خوبی ها و بدی هایی دارد. خوبی این روش این است که به صورت تجربی می توانید تعمیرات را تحت نظر تعمیرکار ماهر انجام دهید و تجربه کسب کنید. این تجربه باید در شرایطی باشد که شما لوازم خانگی مشتری را بدون آسیب زدن به سایر قطعات آن تعمیر کرده و ضرر مالی نکنید. این ضرر مالی گاهی اوقات با تعویض یک قطعه همراه است و جبران پذیر است اما در شرایطی جبران ناپذیر بوده و شما مسئول هستید تا تمامی خسارت را پرداخت کنید.

چگونه تعمیرات لوازم خانگی را به صورت تخصصی یاد بگیریم؟

شما نمی توانید با کارآموزی در یک مغازه در شرکت های حرفه ای و نمایندگی های رسمی استخدام شوید. این شرکت های معتبر نیاز به علم و تجربه و اعتبار دارند. شاید با خود فکر کنید که من به عنوان کارآموز و تعمیرکار مبتدی که در حال آموزش هستم چگونه تجربه و اعتبار کسب کنم؟ ما به شما تجربه و اعتبار خواهیم داد. شما در آموزشگاه 123پارسه یاد خواهید گرفت که چگونه می توان به صورت تجربی انواع لوازم خانگی را تعمیر کرد. شما به صورت تخصصی قطعات بردهای الکترونیکی را یاد می گیرید و در آخر مدرک معتبر و بین المللی پارسه را می گیرید که به شما در پیدا کردن کار کمک کرده و به شما اعتبار می بخشد. شما تعمیرات لوازم خانگی را یاد می گیرید و تجربه کسب می کنید. تجهیزات لازم را برای تمرین در اختیار شما قرار می دهیم و شما با اساتیدی که تعمیرکارانی حرفه ای هستند سناریوها و راه حل های تعمیرات را یاد خواهید گرفت.

تعمیرات عملی لوازم خانگی زیر نظر متخصصان و تعمیرکاران حرفه ای

لوازم خانگی هر کدام دارای تجهیزات مختلفی هستند که باید آنها را به صورت تخصصی بشناسیم. در آموزشگاه پارسه شما به صورت تخصصی این قطعات را می شناسید و یاد می گیرید هر کدام را چگونه باید تعمیر کنید. تجهیزات تعمیرات لوازم خانگی در کارگاه های ما وجود دارند و در اختیار شما قرار داده می شوند. پس از پایان دوره شما می توانید این لوازم را از ما خریداری کنید و کار خود را تحت نظر اساتید ما شروع کنید. اگر علاقه مند به کسب اطلاعات بیشتر درباره دوره تعمیرات لوازم خانگی ما هستید اینجا کلیک کنید.

نسخه 2024 نرم افزار اینستاگرام به ما چه قابلیت های جدیدی را ارائه می دهد؟

خفن ترین اپ های ورزشی برای تناسب اندام

فعال سازی Conversation Awareness در ایرپاد

افزایش طول عمر تلفن همراه با چند روش آسان

مقایسه هندزفری ایرپاد پرو و بیتس پرو

چگونه یک مکانیک موفق باشیم؟

چند تلفن همراه کاربردی و پرفروش در ایران

اپدیت جدید ویندوز 11 و ورود بدون گذر واژه های عجیب

اشتراک گذاری:

جهت مشاوره رایگان در خصوص دوره های آموزشی و یا خرید تجهیزات، شماره تلفن خود را در فرم زیر وارد و ارسال نمایید.

مطالب زیر را حتما مطالعه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

مشاوره در واستاپ

جهت شرکت در جشنواره، شماره تلفن خود را در کادر زیر وارد نمایید.