وبلاگ

فعال سازی Conversation Awareness در ایرپاد

شاید این تکنولوژی جدید Conversation Awareness شرکت اپل را نشناسید. این تکنولوژی یکی از مشکلات اساسی کاربران اپل را حل کرده است. کاربران IOS 17 و ایرپاد پرو نسل دوم می توانند از این ویژگی جدید استفاده کنند . سوال این است! چگونه می توان از این تکنولوژی استفاده کرد؟ در ادامه این مقاله به شما آموزش خواهیم داد که چگونه می توانید از تکنولوژی های جدید استفاده کنید.
برای ثبت نام در کلاس های آموزشی تعمیرات موبایل روی دکمه ادامه کلیک کنید. ادامه —>

شما ممکن است در طول روز در حال استفاده از ایرپاد خود باشید و کسی شما را صدا بزند. این داستان ، کابوس کاربران اپل می باشد زیرا مجبور به خاموش کردن نویز کنسلینگ و در آوردن ایرپاد خود از گوششان هستند. شرکت اپل این باگ و مشکل را پیدا کرده است و تکنولوژی جدید برای حل این مسئله ابداع کرده است.

با بررسی ایرپاد پرو متوجه شده ایم که شما می توانید با دوستان خود صحبت کنید بدون اینکه لازم باشد ایرپاد خود را در بیاورید. حالت TRANSPARECY MOOD را می توانید از طریق فشردن و نگه داشتن پایه ایرپاد خود فعال کنید.

قابلیت Conversation Awareness چیست و چه کاربردی دارد؟

IOS 17 شرکت اپل چند قابلیت را معرفی کرده است تا تجربه شنیداری بهتر اتفاق بیوفتد. یکی از کاربردهای این تکنولوژی افزایش تعامل کاربر را محیط است. این تکنولوژی به یوزرهای شرکت اپل این قابلیت را می دهد که هوشمندانه لوازم خود را مدیریت کنند. در حال حاضر این قابلیت فقط در ایرپاد نسل دوم اکتیو است و یوزرهای دیگر نمی توانند از این قابلیت استفاده کنند. برای این کار، باید به تنظیمات ایرپاد پرو یعنی به مسیر Settings > General > Software Update برویم.

ایرپادز پرو شما باید حتما به نسخه ۶A301 یا جدیدتر آپدیت شده باشد. برای بررسی ایرپادز پرو، ابتدا Settings را باز کرده و سپس در بخش زیر اپل آیدی، روی ایرپادز پرو جفت‌ شده ضربه بزنید. سپس، به سمت پایین اسکرول کنید. اگر عبارت مقدار در کنار Version مساوی با ۶A301 یا جدیدتر نیست، ابتدا باید ایرپادز خود را آپدیت کنید. برای این کار، تنها لازم است مراحل زیر را انجام دهید:

۱. برنامه Settings را روی گوشی خود باز کرده و سپس روی اسم ایرپادز پرو که زیر اپل آیدی ظاهر می‌شود ضربه بزنید.

۲. شما در بخش زیر Noise Control با چهار گزینه روبه‌رو خواهید شد. گزینه Adaptive را انتخاب کنید تا از این موضوع اطمینان حاصل کنید که ایرپادز شما به طور خودکار هنگام شروع مکالمه به حالت Transparency mode تغییر پیدا می‌کند.

۳. حالا، به طور مستمر به سمت پایین اسکرول کرده تا با بخش Audio مواجه شوید. در این مرحله باید Conversation Awareness را روشن کنید.

برای دسترسی سریع، شما می‌توانید برای فعال‌سازی Conversation Awareness در ایرپادز اپل به Control Center بروید. شما می‌توانید با پایین کشیدن گوشه‌ی بالا و سمت راست تصویر به Control Center دسترسی پیدا کنید. بعد از اتصال ایرپادز به گوشی هوشمند خود، چند ثانیه‌ اسلایدر میزان صدا فشرده و نگه دارید. سپس روی Conversation Awareness ضربه بزنید.

اشتراک گذاری:

جهت مشاوره رایگان در خصوص دوره های آموزشی و یا خرید تجهیزات، شماره تلفن خود را در فرم زیر وارد و ارسال نمایید.

مطالب زیر را حتما مطالعه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

مشاوره در واستاپ

جهت شرکت در جشنواره، شماره تلفن خود را در کادر زیر وارد نمایید.