وبلاگ

خفن ترین اپ های ورزشی برای تناسب اندام

امروزه اپ های ورزشی، مربی های همراه ما هستند. با پیشرفت تکنولوژی دیگر لازم نیست مسافت های طولانی را برای باشگاه انتخاب کنیم. شما می توانید در هر باشگاهی بهترین مربی ها را در کنار خود داشته باشید. شما می توانید در هر باشگاهی که هستید در کنار خود بهترین مربی های همراه را داشته باشید. برخی از این برنامه ها حرکات مخصوص به هر عضله را دارند و شما با ترکیب حرکات این برنامه ها یا گرفتن برنامه تمرینی پیشنهادی اپلیکیشن به هدف تمرینی خود برسید.
برای ثبت نام در کلاس های آموزشی تعمیرات موبایل روی دکمه ادامه کلیک کنید. ادامه —>

ما به شما کمک خواهیم کرد تا بهترین اپ ورزشی مخصوص خود را پیدا کنید و بتوانید روزانه حتی در منزل به تمرین و رسیدگی به بدن خود بپردازید. شما می توانید در مرحله اول مربی انلاین رزرو کنید. برخی از این مربی های انلاین از طریق ویدیوکال با شما ارتباط برقرار خواهند کرد. در طی تمرین رفع اشکال را برای شما انجام خواهند داد. مزایای این روش آن است که شما حتی یک حرکت هم اشتباه نمی زنید . اگر مربی شما خارج از کشور یا دور است می تواند به راحتی شما را چک کرده و از راه دور رفع ایرادات شما را انجام دهد. ممکن است مربی شما در دوره آنلاین حتی برنامه روزانه شما را بر حسب شرایط بدنی شما عوض کند و برنامه شما منعطف خواهد بود.

اپلیکیشن اپل فیتنس پلاس

اگر شما جزو افرادی هستید که از دستگاه های اپل استفاده می کنید ، می توانید از اپل فیتنس پلاس در منزل استفاده کنید. این اپلیکیشن پولی بوده و برای دسترسی به تمرینات باید اشتراک تهیه کنید. در این اپ انواع برنامه های هیت ، تردمیل ، قایقرانی ، رقص ، مدیتیشن و تمرینات قدرتی را به کاربران خود ارائه می دهد. این برنامه ها همگی توسط مربی های بدنسازی حرفه ای ضبط شده اند. در هر تمرین ، نسبت به اساتید ممکن است حرکات متفاوت باشد. ضربان قلب و میزان کالری ای که در هر تمرین سوزانده می شود نشان داده می شود.

اپلیکیشن Nike Training Club: Fitness

شرکت نایکی این اپلیکیشن را در مارس سال 2020 به مدت 90 روز به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار داد. این اپلیکیشن برای رمانی بود که افراد بتوانند در دوران قرنطینه کویید 19 تمرین کنند و به بدن خود رسیدگی کنند . پس از اتمام این دوره ، دیگر این شرکت تصمیمی مبنی بر پولی کردن این اپلیکیشن ورزشی نگرفت. این اپ بهترین اپ نایکی برای تمرین است که حرکات ان توسط متخصصین حرفه ای ضبط شده است. کاربران می‌توانند تمرینات قدرتی HIIT را انجام دهند، حرکات آرامش‌بخش یوگا را تمرین کنند، با کمترین تجهیزات و با استفاده از تکنیک‌های استفاده از وزن بدن به ورزش بپردازند و با انجام حرکات هوازی ضربان قلب خود را بالا ببرند. این اپلیکیشن تمرینات ورزشی ، برای تمامی سطح ها ورزش ارائه می دهد فرقی ندارد که شما مبتدی هستید یا حرفه ای. برنامه مناسب برای تمامی سطوح در دسترس خواهند بود. هر ورزش در این اپلیکیشن با فیلم و توضیح کامل قرار گرفته است و این امکان را به شما می دهد تا در حین تمرین اهنگ مورد علاقه خود را گوش دهید.

 

اشتراک گذاری:

جهت مشاوره رایگان در خصوص دوره های آموزشی و یا خرید تجهیزات، شماره تلفن خود را در فرم زیر وارد و ارسال نمایید.

مطالب زیر را حتما مطالعه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

مشاوره در واستاپ

جهت شرکت در جشنواره، شماره تلفن خود را در کادر زیر وارد نمایید.