وبلاگ

مقایسه هندزفری ایرپاد پرو و بیتس پرو

ایرپاد و هدفون های بیتس امروزه بین نسل جوان به شدت معروف است. تقریبا 90 درصد اوقات افراد از هندفری های خود در روزمره استفاده می کند . این دستگاه ها پخش کننده های خوبی برای موزیک هستند. علاوه بر پخش کردن موزیک شانس دزدی را کاهش می دهند یعنی شما با استفاده از این محصولات احتمال دزدیده شدن موبایل های گران قیمت خود را کاهش می دهید.
برای ثبت نام در کلاس های آموزشی تعمیرات موبایل روی دکمه ادامه کلیک کنید. ادامه —>

هدفون های بیتس بهتر است یا ایرپاد

برای ثبت نام در کلاس های آموزشی تعمیرات موبایل روی دکمه ادامه کلیک کنید. ادامه —>
در کل ، کمپانی اپل از بیتس جلوتر بوده و پا به پای جدیدترین تکنولوژی ها جلو می رود. قیمت بیتس اقتصادی تر می باشد یعنی اگر خریدن ایرپاد برای شما غیر ممکن است ، می توانید از بیتس خرید خود را انجام دهید. در کل با توجه به قیمت بالاتری که ایرپاد دارد پس کیفیت موزیک در آن بهتر بوده اما میکروفون ضعیفی دارد. اگر شما فردی هستید گه مدام از تلفن همراه خود برای مکالمه استفاده می کنید ایرپاد برای شما انتخاب درستی نخواند بود. پس از مدتی شاهد خواهید بود که میکروفون انتقال صدا شعیف شده است. در شرایطی می توانید نتیجه گیرید که میکروفون دستگاه شام ضعبف شده است که شخص آن طرف تلفن صدای شما را درست نشوند.

هواداران موزیک ایرپاد خریداری کنند یا بیتس؟

اگر شما از طرفداران موزیک های بیس دار هستید و به ریتم های مختلف موزیک با دقت گوش می دهید ایرپاد بخرید. ایرپادهای آیفون عصای دست شما خواهند شد. این دستگاه با قدرت پخش عالی نیاز شما را برآورده کرد . در ابتدای خرید این محصول مشکل میکروفون نخواهید داشت اما به مرور زمان میکروفون ایرپاد شما ضعیف خواهد شد. در شزایطی که میکروفون شما ضعیف شد دو راه حل ممکن است مشکل شما را حل کند. راه اول تمیز کردن محل میکروفون است. راه حل دوم برای حل این مشکل ریست کردن ایرپاد است. اگر مشکل شما با این دو روش حل نشد باید به تعمیرکار مراجعه کنید. طبق گفته تعمیرکارام ماهر ما اگر دستگاه شما ایرپاد پرو است سعی کنید این ضعف را بپذیرید. به جز نمایندگی های رسمی کمپانی اپل کسی نمی تواند این دستگاه را بعد از باز کردن مانند روز اول به شما تحویل دهد.

اشتراک گذاری:

جهت مشاوره رایگان در خصوص دوره های آموزشی و یا خرید تجهیزات، شماره تلفن خود را در فرم زیر وارد و ارسال نمایید.

مطالب زیر را حتما مطالعه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

مشاوره در واستاپ

جهت شرکت در جشنواره، شماره تلفن خود را در کادر زیر وارد نمایید.