وبلاگ

کیس رنگی با کمترین هزینه

امروزه گیمرها و افرادی که استریم می کنند تمایل شدیدی به کیس های رنگی پیدا کردند. با پیشرفت فضای مجازی و وایرال شدن عکس این کیس ها طرفداران جذب آنها شده و آنها را به هم معرفی می کنند. شما می توانید کیس های مخصوص را برای خود جمع کنید. اسمبل و جمع کردن یک کیس فقط قرار دادن آنها کنار هم نیست بلکه باید به ظاهر آن اهمیت داد و ظاهری جذاب برای آنها طراحی کرد. اگر در طراحی کیس موفق بودید می توانید قاب کیس بی رنگ تهیه کنید تا بتوانید تمامی زیبایی های یک کیس را مشاهده کنید. در این زمینه قالبا هر چه بودجه بیشتر داشته باشید قطعا می توانید کیس جذاب تری طراحی کنید. در این مقاله می خواهیم چند روش برای طراحی و زیباسازی کیس نام ببریم.
برای ثبت نام در کلاس های آموزشی تعمیرات موبایل روی دکمه ادامه کلیک کنید. ادامه —>

مدیریت سیم های داخل کیس و مرتب سازی آنها

اولین راه و ساده ترین راه مهار کردن سیم های داخل کیس است. در اولین مرحله شما باید بتوانبد کابل ها و سیم های داخل کیس را بدون قطعی مهار کنید. به هم ریختگی کابل ها اصلا جلوه زیبایی برای میز و کیس شما ندارد. شما می توانید از ابزارهای خاص مثل نظم دهنده کابل ها استفاده کنید. اگر از نظم دهنده ها در داخل و خارج کیس استفاده کنید مار شما حرفه ای تر خواهد شد.

نورپردازی RGB در داخل کیس کامپیوتر

در ابتدا این گیمرها بودند که علاقه زیادی به این مدل نورپردازی ها داشتند. امروزه کاربران معمولی هم به این نوع نورپردازی ها علاقه مند شدند. آن ها امروزه اطلاعات زیادی درباره جمع کردن یک کیس جمع می کنند و آن را شخصی سازی می کنند. شما در مرحله بعد می توانید رم ، فن و حتی کارت گرافیک نوردار خریداری کنید. این تجهیزات نور دار قیمت بالاتری نسبت به نسخه های معمولی خود دارند پس خود را برای قیمت های بالا آماده کنید. سعی کنید روی رنگ فن ها وقت زیادی بگذارید چون آنها ابعاد بزرگی داشته و جلوه بیشتری برای کیس دارند. باید موقع خرید این تجهیزات توجه داشته باشید که رنگ های آنها باید با هم سازگاری داشته باشند.

انتخاب قطعات جانبی با رنگ های مشخص

شما می توانید از برخی تجهیزات جانبی برای زیباسازی کیس خود استفاده کنید. کابل های نور دار انتخاب مناسبی برای شما هستند. این کابل ها به کیس شما ظاهر جذاب تر و هیجان انگیزتر می دهند. کابل اسلیو بهترین انتخاب برای شماست و قیمت مناسبی هم دارد . شما با هزینه کم می توانید زیبایی را به کیس خود باز گردانید.

اشتراک گذاری:

جهت مشاوره رایگان در خصوص دوره های آموزشی و یا خرید تجهیزات، شماره تلفن خود را در فرم زیر وارد و ارسال نمایید.

مطالب زیر را حتما مطالعه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

مشاوره در واستاپ

جهت شرکت در جشنواره، شماره تلفن خود را در کادر زیر وارد نمایید.