وبلاگ

گلس شکسته را چگونه می توان تعمیر کرد؟

اگر گلس دستگاه شما شکسته است، شما باید برای تعمیرات آن را به دست تعمیرکار ماهر بسپارید. تعمیرکاران برای تعویض گلس موبایل شما از دستگاه های صنعتی استفاده می کنند. پس در اولین اقدام گوشی خود را برداشته و به نزدیک ترین مرکز تعمیرات موبایل مراجعه کنید. همه آنها دستگاه های تعویض گلس حرفه ای دارند . تعمیرات برای شما جذاب است؟ اگر دوست دارید تعمیرات را یاد بگیرید می توانید در کلاس های تخصصی تعمیرات موبایل در تهران شرکت کنید.

ویژگی دستگاه های KONO COMPACT

این دستگاه ها، بسیار به روز و پیشرفته هستند. KONO COMPACT از جمله جدیدترین و پیشرفته ترین سری شرکت PI-TECH است. این شرکت، سال ها فعالیت در زمینه تولید دستگاه های صنعتی داشته است . سری های KONO COMPACT در دو حالت تولید شده اند. در یک سری از این دستگاه ها، دستگاه پرس و دستگاه حباب گیر در یک دستگاه قرار دارند. برخی از آنها حباب گیر و پرس جداگانه دارند که حالت تخصصی تری دارند. در کارخانه ها و خدمات پس از فروش کاربرد دارند و می توان با آنها هر نوع ال سی دی را تعمیر کرد. سری X KONO COMPACT جدیدترین سری آن بوده و رنگ آن سفید است. این دستگاه ها حباب گیر و پرس جداگانه دارند و برای استفاده در سطح صنعتی کاربرد دارند.

تعمیرات ال سی دی با دستگاه تعویض گلس

برای تعمیر گلس موبایل شما از لمینیتور استفاده می شود . این دستگاه ها برای جدا کردن و چسباندن مجدد گلس روی ال سی دی مناسب است. در حال حاضر دستگاه ها ال سی دی های بزرگ و گلس های گران قیمت دارند پس تعمیرات آن می تواند کاری پردرآمد و به خرید لمینیتور می تواند کاری هوشمندانه باشد. در صورت شکسته شدن گلس موبایل، گلس جدید جایگزین شده و حباب های زیر آن از طریق دستگاه حباب گیر از بین می رود. در حال حاضر به دلیل پراکنده بودن برندهای دستگاه تعویض گلس در ایران ، پیدا کردن بهترین برند ممکن است کاری چالش برانگیز باشد. اکثر این دستگاه ها چینی هستند پس شرکت های وارد کننده، خدمات پس از فروش و گارانتی ندارند. فروشگاه پارسه دارای گارانتی می باشد یعنی تمامی دستگاه ها دارای خدمات پس از فروش می باشند.

مزایای تعمیر گلس با دستگاه تعویض گلس یا لمینیتور

لمینیتورها می توانند یا سرعت بالاتر و ریسک کمتری گلس گوشی شما را عوض کنند. شما ریسک کمتری دارید پس هزینه تعمیرات کمتر خواهند بود و تعمیرات به صورت کاملا اقتصادی انجام می شود. هیچ هزینه ای بی دلیل نیست این دستگاه ها عصای دست تعمیرکاران خواهند بود.

اگر علاقه مند به مشاهده لمینیتورها هستید و می خواهید مشاوره رایگان دریافت کنید می توانید از طریق لینک وارد فروشگاه پارسه شوید.

 

 

اشتراک گذاری:

جهت مشاوره رایگان در خصوص دوره های آموزشی و یا خرید تجهیزات، شماره تلفن خود را در فرم زیر وارد و ارسال نمایید.

مطالب زیر را حتما مطالعه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

مشاوره در واستاپ

جهت شرکت در جشنواره، شماره تلفن خود را در کادر زیر وارد نمایید.