وبلاگ

آیا تعویض باتری آیفون13 کار درستی است؟

مشکل عدم رجیستری آیفون 13 یک مشکل جدی در ایران می باشد. این عدم رجیستری باعث شده است تا کاربران همچنان از اخرین دستگاه رجیستر شده در ایران یعنی همان آیفون های سری 13 استفاده کنند. این دستگاه دیگر توسط شرکت اپل تولید نمی شود پس به ندرت می توان آیفون سری 13 نو در بازار پیدا کرد. پس برخی از کاربران که به تازگی سلامت باتری آنها به زیر 80 درصد رسیده است تصمیم به تعویض باتری دارند.

برای ثبت نام در کلاس های آموزشی تعمیرات موبایل روی دکمه ادامه کلیک کنید. ادامه —>

آیا تعویض باتری آیفون 13 کار منطقی و درستی می باشد؟

این کار باید در شرایط درستی انجام بشود. شما باید اطمینان حاصل کنید که این باتری ها باید اصل باشند. باید جای معتبر برای خرید باتری آیفون پیدا کیند. در ایران نمایندگی اصلی اپل وجود ندارد پس سعی کنید با پرس و جو شخص معتبری را برای تعویض باتری انتخاب کنید. این کار منطقی و درست می باشد. اگر شما باتری نو روی دستگاه خود بیندازید دیگر با مشکل خاموش شدن مداوم دستگاهتان مواجه نخواهید شد. این نکته مزیت مهمی برای کاربران آیفون 13 محسوب می شود. برای اطمینان حاصل کردن از اصل بودن دستگاه می توانید از انلاین شاپ های معتبر از نمایندگی اصلی خریداری کنید.

چگونه از باتری آیفون سری 13 خود به درستی مراقبت کنیم؟

اگر سلامت باتری شما بالای 95 درصد است باید بدانید که چگونه باید دستگاه خود را شارژ کنید تا عمر باتر طولانی تر بشود. طولانی شدن عمر باتری لازمه این است که شما برای شارژ دستگاه خود وقت بگذارید. پاوربانک قاتل باتری دستگاه شماست. تا جای ممکن سعی کنید از پاوربانک استفاده نکنید. توجه داشته باشید که در حالت عادی پاوربانک دستگاه های سامسونگ و دستگاه هایی با برند مشابه برای مدل های سری 13 به بالای شرکت اپل مناسب نیستند. توجه داشته باشید که شارژ آیفون 13 شما نباید زیر 20 درصد برسد و در هنگام شارژ نباید بالای 80 درصد برسد.

چگونه باتری آیفون 13 خود را تعویض کنیم؟

دستگاه های برند اپل پلمپ هستند و عوض کردن باتری آنها نیاز به تخصص دارد. شاید برایتان سوال باشد که اگر متخصص نیستم پس چگونه باتری دستگاه خود را تعمیر کنم؟ شما باید ایفون 13 خود را به متخصص بسپارید. اگر شخص نابلد اقدام به تعمیر دستگاه شما بکند ممکن است به سایر قطعات گوشی شما آسیب بزند . اگر علاقه مند به یادگیری تعمیرات آیفون 13 خود هستید می توانید از کلاس های آموزش تعمیرات ایفون ما استفاده کنید و با فراگیری سرفصل ها این حرفه درآمدزا را بیاموزید.

نسخه 2024 نرم افزار اینستاگرام به ما چه قابلیت های جدیدی را ارائه می دهد؟

خفن ترین اپ های ورزشی برای تناسب اندام

فعال سازی Conversation Awareness در ایرپاد

افزایش طول عمر تلفن همراه با چند روش آسان

مقایسه هندزفری ایرپاد پرو و بیتس پرو

چگونه یک مکانیک موفق باشیم؟

چند تلفن همراه کاربردی و پرفروش در ایران

اپدیت جدید ویندوز 11 و ورود بدون گذر واژه های عجیب

 

اشتراک گذاری:

جهت مشاوره رایگان در خصوص دوره های آموزشی و یا خرید تجهیزات، شماره تلفن خود را در فرم زیر وارد و ارسال نمایید.

مطالب زیر را حتما مطالعه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

مشاوره در واستاپ

جهت شرکت در جشنواره، شماره تلفن خود را در کادر زیر وارد نمایید.