وبلاگ

نسخه 2024 نرم افزار اینستاگرام به ما چه قابلیت های جدیدی را ارائه می دهد؟

نرم افزار اینستاگرام امروزه در بین تمامی نسل ها محبوب شده است. این اپلیکیشن به دلیل ساده بودن رابط کاربری توانسته است رده سنی گسترده ای از افراد را به خود جذب کند. هر روزه محققان زیادی بر روی قابلیت های جدید این اپلیکیشن کار می کنند. طراحان زیادی برای مناسبت های مختلف روی این نرم افزار کار می کنند و برای هر مناسبت بزرگ ، تم جدید و ایده ای نوین دارند. این سناریوی آپدیت بودن اپلیکیشن بر طبق آخرین مدها و ترندهای روز باعث شده است تا نسل جوان از این نرم افزار دلسرد نشوند.

چگونه در نرم افزار اینستاگرام متن طرحدار در دایرکت ارسال کنیم؟

در آخرین نسخه این نرم افزار ما شاهد تم های کریسمسی هستیم. این تم ها به مناسبت سال نو میلادی طراحی شده تا کاربران بتوانند از آنها برای به اشتراک گذاری جشن های سال نو خود ، استفاده کنند. شما می توانید این تم ها را در متن خود نیز ارسال کنید. برای که متن های تم دار و طرح دار ارسال کنید باید ابتدا وارد دایرکت شخص مقابل شوید. بعد از ورود به دایرکت مانند قبل متن خود را در بخش مخصوص تایپ کنید. اگر نسخه نرم افزار شما آپدیت باشد، در گوشه متن شما در سمت راست دکمه سرچ را مشاهده خواهید کرد. این دکمه به شما این امکان را می دهد تا به انواع تم های جدید متنی دسترسی پیدا کنید.

اگر مانند شکل بالا دکمه سرچ را در سمت چپ نرم افزار اینستاگرام مشاهده کردید یعنی شما از نسخه اپدیت اینستاگرام استفاده می کنید در غیر این صورت به اپل استور یا گوگل پلی رفته و این اپ را آپدیت کنید. پس از کلیک بر روی دکمه سرچ، تم های متن به شما نمایش داده می شوند و می توانید از بین آنها انتخاب کنید.

جذابیتی که این تم ها دارند این است که شما می توانید در شرایط مختلف از انها استفاده کنید. یک تم دارد که حالت جعبه کادو دارد و متن شما درون جعبه قرار می گیرد و کاربر دوم با کلیک کردن بر روی آن ، متن شما را درون جعبه خواهد دید.

عوض کردن بکگراند چت ها در نرم افزار اینستاگرام

شما می توانید بگراند چت ها را در این نرم افزار تغییر دهید. این قابلیت برای هر کدام از فالوور های شما می تواند شخصی سازی شود و شما می توانید برای هر کدام از یوزرهای خود  بکگراند جدا تعریف کنید فقط کافی است در دایرکت روی عکس کاربر کلیک کرده و در بخش اطلاعات کاربر بکگراند را تغییر دهید.

اشتراک گذاری:

جهت مشاوره رایگان در خصوص دوره های آموزشی و یا خرید تجهیزات، شماره تلفن خود را در فرم زیر وارد و ارسال نمایید.

مطالب زیر را حتما مطالعه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

مشاوره در واستاپ

جهت شرکت در جشنواره، شماره تلفن خود را در کادر زیر وارد نمایید.