وبلاگ

افزایش طول عمر تلفن همراه با چند روش آسان

اگر تلفن همراه قبلی شما به دلایل عجیب و غریبی نابود شد ، باید از تلفن همراه جدید خود مراقبت کنید. شاید خراب شدن زودهنگام دستگاه موبایل شما به این دلیل باشد که شما از دستگاه خود به درستی استفاده نکردید و لازم است این مقاله را بخوانید. در این مقاله ما از جدیدترین روش های نگهداری دستگاه تلفن همراه با شما سخن خواهیم گفت.
برای ثبت نام در کلاس های آموزشی تعمیرات موبایل روی دکمه ادامه کلیک کنید. ادامه —>

از باتری دستگاه خود محافظت کنید

باتری دستگاه شما ، قلب آن است. شما با استفاده ی درست و شارژ درست باتری می توانید عمر ان را افزایش دهید. حال ممکن است برای شما سوال باشد که ما چگونه می توانیم از باتری خود محافظت کنیم؟ باید از کابل های با کیفیت استفاده کنید. برخی افراد برای اینکه هزینه کمتری پرداخت کنند ، کابل های ارزان خریداری می کنند اما باید بدانند که باتری دستگاه ارزش زیادی دارد و باید با کابل با کیفیت و اصل کمپانی شارژ شود. شارژر دستگاه های دیگر را به گوشی خود متصل نکنید . برند های مختلف و باتری های متفاوت ممکن است آمپرهای متفاوتی داشته باشند و به باتری دستگاه شما آسیب بزنند پس فقط از شارژر اصل مخصوص دستگاه خود استفاده کنید.توجه داشته باشید که گوشی شما نباید در حد 100 درصد شارژ بشود پس میزان شارژ آن را باید بین 10 تا 85 درصد نگه داربد تا عمر باتری دستگاه شما افزایش پیدا کند.

نظافت دستگاه خود را رعایت کنید

دستگاه شما بلندگو و اسپیکر و هر تو رفتگی و مکان اتصالی که دارد ، آسیب پذیر است و باید تمیز شود. اگر شما از دستگاه خود به درستی مراقبت نکنید و اسپیکر و بلندگوی ان را تمیز نکنید پس از مدتی کیفیت صدا کاهش پیدا می کند. در مواردی ممکن است این کثیفی دستگاه باعث از کار افتادن و کاهش کیفیت بلندگو و اسپیکر ان شود . باید توجه کنید حتما باید از قاب های مناسبی استفاده کنید. برخی از قاب ها غیر استاندارد بوده و محافظ کامل برای بلندگو و اسپیکر ندارند پس حتما در هنگام خرید قاب توجه داشته باشید که از این بخش های دستگاه و از دوربین به درستی حفاظت شود.

اشتراک گذاری:

جهت مشاوره رایگان در خصوص دوره های آموزشی و یا خرید تجهیزات، شماره تلفن خود را در فرم زیر وارد و ارسال نمایید.

مطالب زیر را حتما مطالعه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

مشاوره در واستاپ

جهت شرکت در جشنواره، شماره تلفن خود را در کادر زیر وارد نمایید.