وبلاگ

اپلیکیشن های ضروری برای کسانی که حیوان خانگی و سگ دارند

اپلیکیشن ها و تکنولوژی امروزه در تمامی زمینه ها به کمک ما آمده اند. نگهداری از سگ و گربه و حیوانات خانگی هم از این قاعده مستثنی نیست. شما می توانید از این تکنولوژی های جدید برای نگهداری از پت و حیوانات خانگی خود استفاده کنید. اگر شما صاحب این حیونات خانگی هستید حتما با صحنه های تکه تکه شدن وسایل مورد علاقه تان بعد از یک روز کامل تنهایی و دلتنگی این موجودات روبرو خواهید شد. شما به عنوان صاحب آنها مسئولیت هایی دارید که باید مسئولیت پذیر باشید و اقدامات لازم را انجام دهید.

برای ثبت نام در کلاس های آموزشی تعمیرات موبایل روی دکمه ادامه کلیک کنید. ادامه —>

شما باید به حیوانات خانگی خود غذا بدهید ، آنها را تعلیم بدهید و باید مراقب تحرک آنها باشید. اپلیکیشن هایی که در پایین صفحه معرفی میکنیم به شما کمک خواهد کرد تا به بهترین نحو وظایف خود را انجام دهید و از کارهای خود عقب نیوفتید.

اپلیکیشن Pet First Aid

این اپلیکیشن به شما کمک خواهد کرد تا برای زمان های بیماری پت و حیوان خانگی خود آماده باشید. این اپلیکیشن توسط گروه صلیب سرخ ایالت متحده طراحی شده است و اطلاعات آن امن و درست می باشد. بخش Learn مربوط به این اپلیکیشن به شما این امکان را می دهد تا کمک های اولیه مربوط به حیوان خانگی را بیاموزید. شما در این بخش یک لیست طولانی از انواع بیکاری های ممکن را یاد خواهید گرفت. شما یاد خواهید گرفت که چگونه زخم آنها را درمان کنید و حتی اگر مسموم شدند چگونه از آنها مراقبت کنید. بخش Prepare این اپلیکیشن ، این امکان را به شما می دهد تا حیوان خانگی خود را برای سفر، بلایای طبیعی ، جراحی آماده کنبد و شما می دانید که اگر سگ شما گم شد چه اقداماتی لازم است انجام دهید.

دانلود اپلیکیشن  Pet First Aid برای ios

اپلیکیشن DogCam برای عکاسی از سگ ها

گاهی اوقات ممکن است شما قصد عکاسی از سگ خود را داشته باشید اما نتوانید توجه آنها را به دوربین جلب کنید. این اپلیکیشن صدای خاصی تولید می کند که توجه سگ ها را به خود جلب می کند.

دانلود اپلیکیشن DogCam برای ios

اپلیکیشن Tractive Dog Walk

آیا شما می دانید سگ شما در طول روز چند کیلومتر راه رفته است؟ این اپلیکیشن با اندازه گیری میزان راه رفتن آنها به شما کمک می کند تا برنامه تحریک بدنی سگ خود را کنترل کنید و طبق نیاز انها ، با استفاده از این اپلیکیشن آن ها را کم و زیاد کنید. شما باید حیوان خانگی خود را روزانه برای پیاده روی به بیرون برده تا از اضافه وزن و مشکلات قلبی آنها جلوگیری بشود. این نکات برای سلامتی سگ ها بسیار مهم هستند و باید به آنها توجه شود.

نکته ای که جدیدا بسیار در شبکه های مجازی جالب و قابل توجه است این است که صاحبان این حیوانات از airtag ها استفاده می کنند تا سگ خود را گم نکنند. سگ ها حیوانات بازیگوشی هستند و توجه آنها به کوچکترین صدایی پرت می شود و ممکن است گم شوند. با استفاده از این ایرتگ ها می توانید لوکیشن دقیق سگ خود را با دستگاه آیفون خود پیدا کنید و آنها را پیدا کنید.

دانلود اپلیکیشن Tractive Dog Walk

نسخه 2024 نرم افزار اینستاگرام به ما چه قابلیت های جدیدی را ارائه می دهد؟

خفن ترین اپ های ورزشی برای تناسب اندام

فعال سازی Conversation Awareness در ایرپاد

افزایش طول عمر تلفن همراه با چند روش آسان

مقایسه هندزفری ایرپاد پرو و بیتس پرو

چگونه یک مکانیک موفق باشیم؟

چند تلفن همراه کاربردی و پرفروش در ایران

اپدیت جدید ویندوز 11 و ورود بدون گذر واژه های عجیب

 

اشتراک گذاری:

جهت مشاوره رایگان در خصوص دوره های آموزشی و یا خرید تجهیزات، شماره تلفن خود را در فرم زیر وارد و ارسال نمایید.

مطالب زیر را حتما مطالعه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

مشاوره در واستاپ

جهت شرکت در جشنواره، شماره تلفن خود را در کادر زیر وارد نمایید.