وبلاگ

چگونه می توان ایفون 15 را اپدیت کرد؟

گوشی های ایفون 15 باید حتما اپدیت بشوند . جدیدترین مدل آیفون که در بازار وجود دارد آیفون 15 می باشد. این آیفون ها روزانه از نظر نرم افزاری در حال آپدیت هستند و ویژگی های جدیدی و جالب به آن اضافه می شود. شما هزینه زیادی کردید و جدیدترین مدل آیفون را خریداری کردید پس می خواهید که از خدمات جدید بهره مند شوید و آپدیت باشید باید بدانید چگونه دستگاه خود را به روز رسانی کنید.

برای ثبت نام در کلاس های آموزشی تعمیرات موبایل روی دکمه ادامه کلیک کنید. ادامه —>

پیام های آپدیت آیفون 15

شرکت اپل به محض ارائه اپدیت جدید از نرم افزار خود به تمامی کاربرانش پیغام می دهد که شما می توانید دستگاه خود را آپدیت کنید. این پیغام برای تمام کاربرانی که دستگاه های تحت حمایت آپدیت جدید را دارند، ارسال می شود. بهتر است هر چه سریعتر دست به کار شوید. اگر آپدیت به موقع انجام نشود ممکن است برخی برنامه ها دچار باگ یا ارور بشوند . آیفون 15 باید اپدیت باشد تا از رقیبان برند های مشابه خود مثل سامسونگ عقب نماند.

چگونه آیفون 15 خود را اپدیت کنیم؟

برای اپدیت و به روزرسانی ایفون 15 خود باید ابتدا وارد تنظیمات شده و وارد بخش General شوید . در این بخش خواهید دید که تنظیمات پیشرفته آیفون 15 یکی پس از دیگری زیر هم قرار گرفته اند. گزینه دوم این منو Software Update می باشد. حتما در این مرحله اولین قدم Automatic Update را روشن کنید تا در صورت متصل بودن به وای فای اپدیت دستگاه شما به صورت خودکار انجام بشود. اگر نسخه جدید سیستم عامل شما ارائه شده باشد، در این بخش به شما پیغا آپیدت خواهد داد. در این حالت شما می توانید برای ایفون 15 خود دو تصمیم بگیرید شما می توانید هم آن را همین الان آپدیت کنید یا آن را برای اپدیت در نبمه شب برنامه ریزی کنید. با این کار زمان روز شما گرفته نمی شود.

ویژگی های خارق العاده آیفون 15

این دستگاه با قابلیت های عالی خود همه کاربران را شگفت زده کرده است. کیفیت دوربین عالی این دستگاه و قدرت زوم بالا رقیبان خود را متعجب کرده است. همانطور که قابلیت های این دستگاه بالا رفته است ، قیمت آین دستگاه سر به فلک کشیده است و کاربران در ایران دچار مشکل رجیستری هستند هنوز که هنوزه این دستگاه ها رجیستر نشدند پس حالا که نمی توانید با آیفون 15 خود تلفن صحبت کنید ، پس آن را آپدیت نگه دارید تا بتوانید از خدمات دیگر آن استفاده کنید.

اشتراک گذاری:

جهت مشاوره رایگان در خصوص دوره های آموزشی و یا خرید تجهیزات، شماره تلفن خود را در فرم زیر وارد و ارسال نمایید.

مطالب زیر را حتما مطالعه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

مشاوره در واستاپ

جهت شرکت در جشنواره، شماره تلفن خود را در کادر زیر وارد نمایید.