وبلاگ

مک بوک بهتر است یا سرفیس استودیو؟

امروزه یکی از بزرگترین رقابت ها سر خریدن مک بوک یا سرفیس است. هر دوی آنها جزو لپ تاپ های با کیفیت و گران هستند. سرفیس ها می توانند برای شما هم نقش لپ تاپ و هم نقش تبلت را باززی کنند. انتخاب لپ تاپ کاملا بستگی به شما دارد و کاری که قصد دارید با لپ تاپ انجام دهید. یک سری امکانات خاص در سرفیس وجود دارد که ممکن است یا برای شما بسیار کارآمد باشد یا اصلا از انها استفاده نکنید.
برای ثبت نام در کلاس های آموزشی تعمیرات موبایل روی دکمه ادامه کلیک کنید. ادامه —>

لپ تاپ های سرفیس بهشت گرافیست ها و طراحان

اگر شما گرافیست هستید پیشنهاد ما به شما سرفیس می باشد. سرفیس از قلم پشتیبانی کرده و قابلیت های زیادی برای طراحان در نظر گرفته است. شرکت مایکروسافت در لپ تاپ های خاص خود مثل سرفیس استودیو قابلیتی را در نظر گرفته است. شما می توانید با این قابلیت، قلم نوری خود را به صورت مگنتی شارژ کنید. شما قادر خواهید بود تا طرح های مورد نظر خود را با قلم نوری روی دستگاه خود بکشید و از ان لذت ببرید.پس اگر گرافیست هستید تامل نکنید و سرفیس را انتخاب کنید که این شرکت برای شما به صورت اختصاصی این دستگاه ها را طراحی کرده است.

سرفیس استویدو یا مک بوک؟

از نظر نمایشگر کدام محصول نمایشگر بهتری دارد؟

سرفیس پرو 7 و 8 هر دو دارای صفحه نمایش 12.5 اینچی با وضوح 2736*1824 هستند که نسبت آن 3:2 است. این موضوع معایبی را دارد.ارتفاع بیتر صفحه نمایش این امکان را به شما می دهد که موارد بیشتری را در صفحه به صورت همزمان مشاهده کنید.از طرفی دیگر عرض کمتر باعث کوچک شدن ایکون ها و تب ها می شود.مک بوک پرو 16 اینچی  دارای وضوح تصویر 3456*2234 می باشد که کیفیت فوق العاده ای را به شما ارائه می دهد. رنگ ها در مک بوک زنده و جذاب تر هستند. وقتی صحبت از کیفیت نمایشگر می شود مک بوک 14 و 16 اینچی حرفی برای گفتن دارند. این بدین معنا نیست که سرفیس کدرمی باشداما در مقایسه با هم نمایشگر

استفاده از قلم نوری به صورت مستقیم موضوع بسیار مهمی است . اگر طراح هستید این قابلیت را به عنوان قابلیت ویزه در نظر بگیرید. با خریدن مک بوک شما مجبور خواهید بود که قلم نوری تهیه کنید که ممکن است با آن راحت نباشید.

اشتراک گذاری:

جهت مشاوره رایگان در خصوص دوره های آموزشی و یا خرید تجهیزات، شماره تلفن خود را در فرم زیر وارد و ارسال نمایید.

مطالب زیر را حتما مطالعه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

مشاوره در واستاپ

جهت شرکت در جشنواره، شماره تلفن خود را در کادر زیر وارد نمایید.