وبلاگ

دلایل خرابی و نقص پیدا کردن پورت های آیفون و بررسی مشکلات آن

گوشی های ایفون علاوه بر ظاهر ظریف و زیبایی که دارند از کیفیت سخت افزار ها و ابزار هایی بهینه ای برخور دارند و همین موضوعات سبب شده است تا کاربرانی که از خدمات این شرکت استفاده میکنند نهایت احتیاط را به کار ببرند اما در برخی از مواقع برخی از مشکلات دیگر کاری از دست کاربران از دست نمیاد ولیکن باید به متخصصان در این حوزه سپرده شود. یکی از این مشکلات ؛ مشکل خرابی پورت  یا سوکت شارژ آیفون  میباشد که ناشی از دلایل سخت افزاریی میباشد که مختصصان پارسه سعی دارند در این مقاله به این موضوع رسیدگی کنند و در ادامه همراه 123 پارسه باشید.

چرا پورت و سوکت شارژر های آیفون خراب میشود؟

1-عدم استفاده از شارژر اورجینال شرکت آیفون

یکی دیگر از اصلی ترین عوارض استفاده از انواع کابل های بی کیفیت، خراب شدن سوکت شارژ گوشی است ؛بلکه شما باید به آمپر ورودی و خروجی شارژر و گوشی توجه داشته باشید و شارژری انتخاب کنید که از نظر میزان جریان عبوری متناسب با گوشی موبایل شما باشد. در صورتی که شارژر متناسب با گوشی خود را ندارید، با مراجعه صفحه خرید شارژر گوشی می توانید انواع شارژر را با بهترین قیمت تهیه کنید و از خراب شدن سوکت شارژ گوشی جلوگیری کنید.

2-وصل کردن شارژر گوشی به شکل غیرصحیح

خراب شدن سوکت شارژر گوشی به دلیل وصل کردن شارژر به شکل نامناسب از رایج ترین دلایلی است که باعث خرابی سوکت خواهد شد.معمولا اسپیکر بلوتوث هایی که دارای سوکت شارژ هستند نیز با این مشکل مواجه می شوند. اصلی ترین دلیل خرابی سوکت شارژ اسپیکر بلوتوث، وصل شدن شارژر به شکل نادرست و البته وارد شدن گرد و غبار و رطوبت به داخل سوکت است.

نشانه های خراب شدن سوکت شارژ چیست؟

1-قطع و وصلی شارژ شدن گوشی

زمانی که کابل شارژر به گوشی موبایل وصل می شود، به هیچ عنوان نباید شارژ شدن گوشی قطع و وصل شود. در صورتی که این اتفاق رخ بدهد، احتمال خراب شدن سوکت شارژر وجود دارد. البته این اتفاق به تنهایی می تواند دلایل متفاوتی داشته باشد که خراب بودن سوکت شارژر، تنها یکی از دلایل آن است.

2-شارژ نشدن گوشی با هیچ شارژری

گاهی اوقات نیز شارژ کردن گوشی با پاوربانک تقلبی و یا شارژر های تقلبی باعث خراب شدن سوکت گوشی می‌شود.

3-شارژ شدن گوشی در یک زاویه خاص

در برخی از مواقع عملا گوشی های شما شارژ نمیشود در اصل شارژر به گوشی وصل است اما اگر گوشی را تکان دهیم، گوشی شارژ نمی شود و باید در زاویه مشخص شارژ گوشی تکمیل شود

 

اشتراک گذاری:

جهت مشاوره رایگان در خصوص دوره های آموزشی و یا خرید تجهیزات، شماره تلفن خود را در فرم زیر وارد و ارسال نمایید.

مطالب زیر را حتما مطالعه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

مشاوره در واستاپ

جهت شرکت در جشنواره، شماره تلفن خود را در کادر زیر وارد نمایید.