وبلاگ

افزایش شارژ گوشی و نگه داری شارژ بیشتر برای گوشی های اندروید

شاید شما از آن دسته انسان هایی باشید که شارژ گوشی برایتان خیلی مهم است ولی در اکثر مواقع با مشکل کمبود شارژ و یا کاهش شارژ مواجه هستید.امروزه تقریبا همه افراد با گوشی های خود بسیار کار میکنند و اکثرا یا پاور بانک استفاده میکند و یا از روش های بسیار ساده در خود گوشی استفاده میکنند. این روش ها را در ادامه برای شما بازگو میکنیم و همه موارد احتمالی را نیز بررسی میکنیم. در این مقاله به بررسی روش های افزایش شارژ گوشی میپردازیم؛ پس در ادامه همراه ما باشید.

1-استفاده مکرر از اینترنت گوشی یا وای فای

زمانی که اتصال وای فای و اینترنت همراه گوشی روشن است، موبایل به دنبال نقاط اتصال می گردد. در حالی که اتصال به نزدیک ترین سیگنال وای فای و اینترنت همراه یک روش عالی برای صرفه جویی در هزینه اینترنت دیتاست اما می تواند شارژ موبایل را خالی کند؛ پس در صورت لزوم وای فای و اینترنت را روشن کنید.

2-نور موبایل خود را کم کنید

یکی از راحت ترین روش ها برای افزایش شارژ موبایل، کم کردن نور صفحه نمایش است.کم کردن نور گوشی نکته کاملاً قابل توجهی است که ثابت شده هم میباشد که کم کردن نور صفحه واقعاً در نگه داشتن شارژ موبایل برای مدت زمان طولانی تاثیرگذار می باشد.

شارژ نگه داشتن بیشتر

3-عکس تصویر زمینه گوشی را تیره انتخاب کنید

اگر عکسی که برای پس زمینه انتخاب می کنید، روشن باشد، شارژ بیشتری از دست می دهید. پس علاوه بر این که نور صفحه را کم می کنید، لازم است عکس پس زمینه را هم از رنگ های تیره انتخاب کنید.

4-برنامه های پست زمینه را ببندید

در صورتی که به عنوان مثال از اپلیکیشن های پیام رسان یا غیره استفاده روزانه دارید، پس از هر بار استفاده و خروج از آن، به طور کلی برنامه را ببندید چراکه باز بودن برنامه های متعدد در پشت زمینه، شارژ بسیاری از باتری شما را هدر می دهد.

5-حالت هواپیما را روشن نگه دارید

روشن کردن حالت هواپیما تنها برای زمانی که سوار هواپیما هستید، نمی باشد. آن یک روش عالی برای نگه داشتن بیشتر شارژ گوشی به شمار می رود. تنها مشکل این است که دیگر نمی توانید تماس بگیرید یا تماسی را پاسخ دهید، پیامی ارسال کنید یا به اینترنت وصل شوید. اما وقتی واقعاً به شارژ بیشتر نیاز دارید، روشن کردن حالت هواپیما می تواند یک روش بسیار موثر باشد.

شارژ بیشتر برای گوشی اندروید

6-حالت resolution را تا حد امکان پایین بیاورید

هر قدر تعداد پیکسل در واحد سطح بیشتر باشد، گوشی شما نیاز به قدرت پردازش گرافیکی بیشتری دارد و باتری بیشتری مصرف خواهد کرد. به علاوه، وضوح‌های بالاتر از عرض ۱۰۸۰ پیکسل (Full HD) با چشم غیر مسلح چندان از وضوح Full HD قابل تشخیص نیستند.

7-اپلیکیشن های خود را بروزرسانی کنید

سعی کنید با چک کردن زودهنگام در فروشگاه‌های اینترنتی معتبر نظیر گوگل پلی استور، برنامه های نصب شده گوشی خود را به‌روزرسانی کنید تا در افزایش شارژ گوشی به شما کمک موثری بکند.

8-از قابلیت اولترا یا دخیره انرژی استفاده کنید

امروزه بسیاری از گوشی های هوشمند و جدید دارای قابلیت اولترا شارژ یا نام هایی با همین مضمون هستند که در اصل به منظور کاهش مصرف باتری گوشی طراحی و تعبیه شده است.

شما میتوانید برای دستیابی به انواع خدمات موبایل به اینجا مراجعه کنید.

اشتراک گذاری:

جهت مشاوره رایگان در خصوص دوره های آموزشی و یا خرید تجهیزات، شماره تلفن خود را در فرم زیر وارد و ارسال نمایید.

مطالب زیر را حتما مطالعه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

مشاوره در واستاپ

جهت شرکت در جشنواره، شماره تلفن خود را در کادر زیر وارد نمایید.