وبلاگ

آموزش ساخت اکانت در مک بوک

یکی از مواردی که پس از خرید مک بوک باید توجه ویژه ای به آن داشت و در ساخت آن اهمیت زیادی قائل شد؛ ساخت اکانت در مک بوک می‌باشد. متاسفانه برخی از کاربران به دلیل نداشتن تجربه کافی در مسیر دچار مشکلاتی در ساخت اکانت می‌شوند و از شدت کلافگی و خستگی اعصاب آن را کنار می‌گذارند؛ اما در این مقاله ما سعی داریم روش صحیح ساعت اکانت در انواع مک بوک را به شما معرفی کنیم تا کاربران دیگر دچار مشکلات نشوند. این نوع حساب کاربری که به آن حساب کاربری ادمین هم گفته می شود،وقتی شما حساب کاربری در مک بوک می‌سازید،این حساب کاربری در مک بوک و این دسترسی ها، به روز رسانی ها، حذف و نصب فایل ها و برنامه های مختلف، دسترسی به فایل های سیستمی و مواردی از این دست را راحتر و سریع تر و با امنیت بیشتری انجام میدهید‌.

ساخت اکانت ادمین در مک بوک

در صفحه ای که بعد از آنلاک کردن حساب کاربری فعلی برای شما باز می شود، روی گزینه + کلیک کنید تا وارد مراحل بعدی و جدیدی از ساخت حساب کاربری در مک بوک شوید. در ادامه صفحه ای مانند یک فرم اطلاعاتی برای شما باز می شود که در آن جا باید تمام اطلاعات درخواست شده، اعم از نام و نام حساب کاربری جدید تان را وارد کنید. در این مرحله همچنین می توانید برای حساب کاربری جدیدتان هم یک پسورد مشخص کرده و بعد از وارد کردن و تایید آن، گزینه Create User را انتخاب کنید. با انتخاب این گزینه، کار ساخت اکانت در مک بوک به راحتی و با موفقیت به اتمام می رسد.

ساخت اکانت با استفاده از System Preferences

برای ساخت حساب کاربری در مک بوک، ابتدا باید برنامه System Preferences را روی سیستم مورد نظر نصب و اجرا کنید. بعد از باز شدن برنامه، در صفحه بین گزینه های موجود گزینه Users & Groups را پیدا کرده و روی آن کلیک کنید( معمولا گزینه چهارم یا پنجم می‌باشد). با این کار وارد صفحه دیگری می شوید که در آن جا باید اکانت فعلی را از حالت قفل خارج کنید. این کار برای ساخت اکانت در مک بوک، خصوصا اکانت جدید ضرورت دارد. در نتیجه در قسمت پایینی صفحه روی علامت قفل بزنید تا به این ترتیب حساب کاربری فعلی از حالت قفل شده خارج می شود.

اکانت مک بوک

حالت های مختلف ساخت اکانت ادمین در مک بوک

پس از اینکه آموزش ساخت اکانت در مک بوک را یاد گرفتید باید حالت های اکانت ادمین نیز در نظر بگیرید؛ اکانت ادمین دارای 3 حالت مختلف میباشد.

1. یکی از این اکانت های مختلف ، اکانت Administrator یا ادمین است. هر سیستمی حداقل یکی از این اکانت ها را دارد و از آن برای مدیریت سایر اکانت های موجود و انجام تغییرات و تنظیمات لازم استفاده می کند.

2.دومین اکانت، اکانت Standard است. این نوع حساب کاربری یک حساب معمولی است و می توان آن را به سایر کاربران مک بوک اختصاص داد.

3.حالت سوم ساخت اکانت حالت اکانت Managed with Parental Controls است. این حساب کاربری مک بوک همان طور که از نام و مشخصات آن نیز مشخص است به منظور کنترل والدین بر فرزندان در مک بوک ایجاد می شود و والدین می توانند از این طریق و از قسمت کنترل پنل، یک سری محدودیت ها را برای فرزندان شان در مک بوک ایجاد کنند.

اشتراک گذاری:

جهت مشاوره رایگان در خصوص دوره های آموزشی و یا خرید تجهیزات، شماره تلفن خود را در فرم زیر وارد و ارسال نمایید.

مطالب زیر را حتما مطالعه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

مشاوره در واستاپ

جهت شرکت در جشنواره، شماره تلفن خود را در کادر زیر وارد نمایید.