وبلاگ

قبل از فلش کردن چجوری بک آپ کنیم؟

هنگامی که شما پسورد خودتان را فراموش کردید یا بنا به دلیل خودتان اعم از پر شدن حافظه یا اینکه هنگ کردن گوشی بنا به دلایلی که میتواند اینجا مراجعه کنید؛ گوشی خودتان را فلش کنید ولی قبلش باید از اطلاعات خودتان اعم از اطلاعات شخصی یا عکس ها و یا ویدیو ها و یا اسناد خود بک آپ بگیرید و اطلاعات خود را دخیره کنید. روش های مختلفی هستند که شما میتوانید با انجام این روش ها به خوبی از اطلاعات خود بک آپ بگیرید؛ پس در ادامه همراه ما باشید.

بک آپ گرفتن از گوشی چگونه است؟

چجوری از عکس ها و ویدیو های خود بک آپ بگیریم ؟

بهترین و کم هزینه‌ترین روش موجود مربوط به اتصال گوشی به کامپیوتر و انتقال دستی عکس‌ها از حافظه گوشی به کامپیوتر باشد یکی از بهترین این روش‌ها مربوط به استفاده از برنامه Google Photo می‌شود. برنامه Google Photo قادر است که عکس‌های ذخیره شده در دستگاه را با وضوح تصویر کامل آپلود کرده و از آن‌ها بک آپ تهیه کند. همچنین هر اکانت برنامه Google Photo به طور پیش فرض 1000 گیگابایت حافظه ذخیره سازی اطلاعات را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. برنامه مورد نظر قابلیت بک آپ گرفتن از ویدیوهای ذخیره شده در دستگاه اندرویدی را هم دارد.

 

 بک آپ گرفتن از پیامک ها و لیست تماس ها

بک آپ گرفتن از پیامک‌ های دستگاه و یست تماس‌های آن هم برای برخی کاربران از اهمیت زیادی برخوردار است. به منظور انجام این عمل کافیست که از اپلیکیشن SMS Backup & Restore استفاده کنید. این اپلیکیشن اندرویدی به راحتی از پیامک‌ها و لیست تماس‌های شما در جیمیل یا دراپ باکس فایل پشتیبان یا بک آپ تهیه می‌کند. کاربری که دچار این مشکل شده است،در هر زمان که تمایل داشته باشید از طریق همین اپلیکیشن قادر به بازیابی پیامک‌ها و لیست تماس‌های دستگاه خواهد بود.

 در ادامه روش بک آپ گیری با اتصال به کابل USB  تحت تاثیر کامپیوتر را به ما ارائه میدهیم.

شما قبل از انجام این کار باید در خصوص فعالسازی usb debugging اقدام نمایید سپس باید مسیر بکاپ گیری را دنبال کنید.

  1. در ابتدا باید در خصوص فعالسازی حالت  usb debugging موبایل اقدام نمایید.
  2. دانلود برنامه SyncDroid از وب سایت های رسمی میباشد.
  3. به منظور شروع فرآیند بکاپ گیری از اندروید با کامپیوتر شما باید گوشی تلفن همراه خود را به کمک کابل شارژ آن به سیستم خود وصل نمایید.
  4.  وارد برنامه SyncDroid نصب شده روی سیستم خود شده و همانند تصویر زیر گزینه Connect را انتخاب نمایید.
  5. در این مرحله پیغامی در گوشی تلفن همراه شما ظاهر می شود که از طریق آن می توانید اجازه استفاده از قابلیت USB debugging را در هنگام اتصال به این برنامه صادر نمایید. در نتیجه شما باید گزینه Allow را انتخاب نمایید.
  6. اکنون زمان آن می رسد تا تعیین کنید تمایل دارید برنامه SyncDroid به چه مواردی دسترسی پیدا کند.
  7. بدین ترتیب اتصال میان برنامه فوق و گوشی تلفن همراه شما برقرار می شود.

 

 

اشتراک گذاری:

جهت مشاوره رایگان در خصوص دوره های آموزشی و یا خرید تجهیزات، شماره تلفن خود را در فرم زیر وارد و ارسال نمایید.

مطالب زیر را حتما مطالعه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

مشاوره در واستاپ

جهت شرکت در جشنواره، شماره تلفن خود را در کادر زیر وارد نمایید.