وبلاگ

معرفی لبتاب hp مدل (Envy)

همانطور که میدانید سری های مختلف لبتاب باهم متفاوت است یعنی از نظر ویندوز و سیستم و صفحه نمایشگر و یا پارامتر های ظاهری باهم متفاوت هستند . یکی از انواع لبتاب ها سری HP میباشد که امروز به معرفی مدل Envy میپردازیم و آنرا برای شما به طور مختصر و خلاصه توضیح میدهیم .

به‌طور خلاصه اگر توانایی خرید لپ‌تاپ‌های سری اسپکتر را ندارید، انوی (Envy) بهترین گزینه‌ی در دسترس است. قیمت کمتر این دسته از اولترابوک‌های hp به‌معنای ضعف مشهود آن‌ها در برابر برادران گران‌تر خود نیست. سری انوی به‌خودی خود محصولاتی بسیار باکیفیت، توانمند، زیبا  , قدرتمند از نظر سیستم عامل و با ارزش خرید بسیار بالا هستند. اما در نمایشگر، سیستم خنک‌سازی، ظرافت طراحی و عمر باتری به خوبی سری اسپکتر نیستند و در مقایسه با سایر شرکت های برند لبتاب مانند دل و اپل و ایسوز و … از کیفیت کمتری برخورد دارند . البته در نظر داشته باشید که این تفاوت‌ها را تنها کاربران حرفه‌ای و به‌اصطلاح گیک‌ها متوجه خواهند شد و کسانی که اطلاعات کافی دارند  بیستر این مشکلات را بررسی میکنند و عموم کاربران عادی تفاوت‌های انوی و اسپکتر را به‌سختی درک خواهند کرد. در نظر داشته باشید که آزادی بیشتر hpدر طراحیEnvy  (عدم نیاز به طراحی بسیار ظریف و شکیل) باعث شده است تا این دسته از اولترابوک‌های از درگاه‌های اتصالی بیشتر و متنوع‌تری نسبت به اسپکترها برخوردار باشند

نوت بوک‌های Envy. hp دارای طراحی ظریف و زیبایی هستند و تجهیز به حافظه SSD، صفحه نمایش با وضوح بالا و گرافیک مجزا در آن‌ها خواهید بود.hp برخلاف سری اسپکتر، در انوی از پردازنده‌های رایزن AMD در کنار محصولات اینتل بهره می‌برد تا علاقه‌مندان به خرید اولترابوک‌های مجهز به رایزن، این دسته از لپ‌تاپ‌های اچ‌پی را ایده‌آل بیابند. البته نباید از طراحی زیبا و فوق‌العاده جذاب این سری به راحتی عبور کرد. در صورتی که بودجه لازم برای خرید اولترابوکی نسبتا گران قیمت را دارید و زیبایی هم برای شما اهمیت زیادی دارد، لپ‌تاپ‌های HP Envy می‌تواند گزینه خوبی شناخته شود.

سری Envy نیز از سنت همیشگی hp در عرضه در دو نسخه‌ی عادی و X360 پیروی می‌کند. البته تفاوت‌های این دو مدل تنها به زبان طراحی لولا باز نمی‌گردد وhp مولفه‌های متمایز‌کننده‌ی بیشتری در طراحی آن‌ها تعبیه کرده است. به‌عنوان مثال در سری Envy با باز شدن نمایشگر، بخش بالایی صفحه‌کلید لپ‌تاپ کمی افزایش ارتفاع خواهد داشت تا تجربه‌ی کاربری بهتری با صفحه‌کلید به ارمغان بیاید. همچنین سری Envy عادی، دارای نسخه‌ی ۱۷ اینچی نیز در کنار نمونه‌ی ۱۳ و ۱۵ اینچی است. hp در نسل جدید این لپ‌تاپ از پردازنده‌های گرافیکی توانمندی بهره برده است تا آن‌ها را به رقیبی توانمند برای مک‌بوک‌های ۱۵ و دل XPS نسخه ۱۵ اینچی تبدیل کند.

در اینجا سایر اطلاعات را ببرسی میکنیم آن هارا به صورت دسته بندی منسجم در اختیار شما قرار میدهیم.

اطلاعات پردازنده :Intel® Core™ i7-1165G7

فرکانس پردازنده : up to 4.7 GHz with Intel® Turbo Boost Technology

اطلاعات پردازنده ی گرافیکی : Intel® Iris® Xᵉ Graphics

حافظه کش : 12 MB

اطلاعات حافظه ی داخلی : 1 TB PCIe® NVMe™ M.2 SSD

اطلاعات رم: GB 16 DDR4-3200 MHz RAM 2 x 8 GB

اطلاعات صفحه نمایش : 15.6 اینچ نوع پنل IPS edge-to-edge glass

اطلاعات اتصال بی سیم : Intel® Wi-Fi CERTIFIED 6™ AX201 (2×2) and Bluetooth® 5 combo

اطلاعات در گاه ها : یک درگاه  Thunderbolt™ 4 with USB4™ Type-C-یک درگاه  SuperSpeed USB Type-A – یک درگاه  1 headphone/microphone combo یک درگاه HDMI 2.0b

اطلاعات باتری : باتری سه سلولی با ظرفیت 51 وات ساعت برای هر سلول با قابلیت شارژدهی به مدت بیش از 10 ساعت

وبکم: دارد

میکروفن: دارد

اشتراک گذاری:

جهت مشاوره رایگان در خصوص دوره های آموزشی و یا خرید تجهیزات، شماره تلفن خود را در فرم زیر وارد و ارسال نمایید.

مطالب زیر را حتما مطالعه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

مشاوره در واستاپ

جهت شرکت در جشنواره، شماره تلفن خود را در کادر زیر وارد نمایید.