وبلاگ

نسخه اندروید گوشی هوشمند شما چند است؟

اندروید یا IOS ؟ تمامی برند ها به جز شرکت اپل از اندروید پشتیبانی می کنند . گاهی ممکن است برای نصب برخی از اپلیکیشن ها کاربران نیاز داشته باشند که نسخه سیستم عامل وسیله شان را بدانند . ما در این مقاله به شما کمک خواهیم کرد تا بتوانید به راحتی به این اطلاعات دسترسی پیدا کنید.
برای ثبت نام در کلاس های آموزشی پارسه روی دکمه ادامه کلیک کنید. ادامه —>

چگونه می توانیم نسخه اندروید موبایل مان را بفهمیم ؟

برای پیدا کردن اطلاعات مربوط به نسخه سیستم عامل موبایل تان ، باید ابتدا وارد تنظیمات (Setting) شوید . در صفحه تنظیمات به دنبال آیتم (About) باشید و روی آن ضربه بزنید . پس از اینکه وارد مشخصات سیستم شدید ، به دنبال نسخه اندروید (Version Android) باشید و در آن می توانید نسخه سیستم عامل موبایل تان را پیدا کنید .

نسخه اندروید گوشی هوشمند شما چند است؟

چرا باید نسخه اندروید موبایل خود را بدانیم ؟

ما باید نسخه اندروید موبایل خود را بدانیم تا هنگام نصب بازی ها اپلیکیشن ها به مشکل نخوریم . برخی از بازی ها و برنامه ها فقط با نسخه های جدید و یا نسخه های خاصی از اندروید اجرا می شوند . در برخی حالات ممکن است با خطای problem with parsing package رو به رو شوید . دیدن این خطا دو حالت دارد ، یا نرم افزار ایراد دارد و یا نسخه اندروید تلفن شما قدیمی است .

چرا باید گوشی اندروید خود را آپدیت کنیم ؟

نسخه اندروید گوشی هوشمند شما چند است؟

در گذشته هر نسخه آپدیت که ارائه می شد ، حالت تکمیلی نداشت . کمپانی ها در گذشته از کاربران برای آزمون و خطا استفاده می کردند . کاربران با پی بردن به این هدف ، تمایل خود را برای آپدیت کردن موبایل شان از دست دادند . امروزه آپدیت های ارائه شده ی هر سیستم عامل ، نسخه نهایی است و خطاها به حداقل رسیده است . در هر اپدیت امکانات عالی ای به دستگاه شما اضافه شده و برنامه های اندروید شما ارتقا پیدا می کنند . امروزه روند ارتقا و اپدیت در مسیری قرار گرفته است که پس از انتشار آپدیت جدید، تا مدت محدودی شرکت اجازه استفاده از نسخه قبلی را می دهد .  پس از مدتی متوجه خواهید شد که برنامه ها از نسخه قبلی اندورید شما پشتیبانی نمی کنند و این موضوع می تواند برای شما مشکلاتی به وجود بیاورد .

اگر گوشی اندروید شما مشکل پیدا کرد می توانید از وبسایت های معتبر خریداری کنید . گاهی اوقات افراد تمایل دارند تا موبایلشان را خودشان تعمیر کنند . اگر شما هم شیفته تعمیرات موبایل هستید با ما همراه شوید و از طریق لینک روبرو وارد بخش کلاس های پارسه شده و مشاوره رایگان ما دریافت کنید .کلاس تعمیرات موبایل پارسه

 

اشتراک گذاری:

جهت مشاوره رایگان در خصوص دوره های آموزشی و یا خرید تجهیزات، شماره تلفن خود را در فرم زیر وارد و ارسال نمایید.

مطالب زیر را حتما مطالعه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

مشاوره در واستاپ

جهت شرکت در جشنواره، شماره تلفن خود را در کادر زیر وارد نمایید.