وبلاگ

کنسول بازی را با چه معیاری خریداری کنیم؟

امروزه کنسول بازی یکی ازترندترین و پرطرفدارترین وسیله برای گیمینگ شناسایی شده اند . نکته قابل توجه هزینه های بالا برای تعمیر این دستگاه های گران قیمت است . ما در ایران نمایندگی رسمی برای تعمیرات کنسول ها نداریم پس کمبود متخصص باعث شده تا فرصت شغلی عالی برای ما بوجود بیاید .
برای ثبت نام در کلاس های آموزشی پارسه روی دکمه ادامه کلیک کنید. ادامه —>

تعمیرات کنسول بازی

 

بهترین کنسول بازی

انتخاب بهترین کنسول بازی کار سختی نیست . هر محصولی که امروزه در بازار وجود دارد ممکن است معایب و مزایایی داشته باشد اما جدیدترین و بهترین Gaming Console موجود در بازار پلی استیشن 5 است . این محصول نسبت به ایکس باکس در بین جوانان محبوبیت بیشتری دارد .

یکی از عواملی که باعث می شود تا پلی استیشن محبوبیت بیشتری داشته باشد وجود اس اس دی در داخل آن است . حافظه اس اس دی سرعت اجرا را بالا برده و نیازی نیست شما برای بالا آمدن بازی ها صبر کنید ، کاری که برای جوانان و نوجونان بسیار سخت است و طاقت صبر ندارند .

از عوامل دیگری که باعث جذابیت پلی استیشن 5 می شود ، وجود دسته های Dual Sense آن است . این دسته ها نسبت به فشار حساس هستند و نسبت به طراحی گیم و شرایط ، واکنش مختلفی نشان خواهند داد . برای مثال در برخی بازی ها باید دکمه مربوطه را محکم تر فشار دهید که این موضوع باعث می شود تا کاربر تجربه خوبی از کنسول بازی داشته باشد و برای او جذابیت داشته باشد .

نکات مهم هنگام خرید کنسول بازی

برای خرید بازی باید حتما به سخت افزار کنسول ، CPU و تمامی ویژگی های سخت افزاری آن دقت کنید. برنامه نویسان و توسعه دهندگان بازی در تلاشند تا هر روز آپدیتی با قابلیت بیشتر عرضه کنند . باید دقت کنید که کنسول بازی شما از نظر سخت افزاری برای پیشرفت های جدید نرم افزارها آماده باشد .

سخت افزار های مهم دستگاه ، که در هنگام خرید باید به آنها دقت کنید به شرح زیر است .

CPU , GPU , RAM ,STORAGE , xpandable storage, extended storage. video output, audio output, connectivity, and networking features.

قبل از خرید Console باید توجه کنیم که به چه نوع بازی ای علاقه داریم؟ هر سیستم گیم های مخصوص به خود را دارد . کاتالوگ ها را مشاهده کرده و بر حسب گیم های مورد علاقه تان ، کنسول بازی را خریداری کنید .

شما می توانید دستگاه خود را تعمیر کنید ! تولیدکنندگان کنسول های بازی در ایران نمایندگی ندارند ، پس خریداران از هیچ گونه خدمات پس از فروشی برخوردار نیستند . ما نیاز به نیرو های متخصص داریم که با علم به تکنولوژی روز دنیا ، بتوانند آنها را تعمیر کنند و ایرادات آن را رفع کنند . ما در این زمینه به شما کمک خواهیم کرد . شما می توانید با شرکت در کلاس های تخصصی پارسه جدیدترین متد تعمیرات دستگاه را بیاموزید . ما از شما یک متخصص ماهر خواهیم ساخت .

برای اطلاع از کلاس های روی لینک روبرو کلیک کنید : درباره ی کلاس های آموزش تعمیرات کنسول های بازی پارسه

 

اشتراک گذاری:

جهت مشاوره رایگان در خصوص دوره های آموزشی و یا خرید تجهیزات، شماره تلفن خود را در فرم زیر وارد و ارسال نمایید.

مطالب زیر را حتما مطالعه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

مشاوره در واستاپ

جهت شرکت در جشنواره، شماره تلفن خود را در کادر زیر وارد نمایید.