وبلاگ

هدفون شارژ بی سیم: Apple AirPods 2

ایرپادها که برای آیفون‌ها طراحی شده‌اند، هدفون‌های بی‌سیم اپل بدون سیم هستند که جک هدفون ندارند. AirPods 2 با تراشه جدید H1 و دارای «Hey Siri» در 20 مارس 2019 معرفی شد.

AirPods با همه آیفون ها از iPhone 5 تا آخرین مدل کار می کند. با این حال، برای استفاده از AirPods 2 با آیفون، iOS 12.2 یا جدیدتر مورد نیاز است.

AirPods 2 چه چیز جدیدی دارد؟ شارژ بی سیم AirPods 2 با یک جعبه شارژ بی سیم اختیاری عرضه می شود که شارژ بی سیم مبتنی بر Qi را فعال می کند. کیس شارژ برای اضافه کردن عمر باتری اضافی و ذخیره ایرپادها در زمانی که استفاده نمی شوند استفاده می شود تا گم نشوند. با این کیس شارژ بی سیم، AirPods را می توان با هر شارژر Qi شارژ کرد.

در حالی که ایرپادها در داخل کیس قرار دارند، تا زمانی که کیس دارای باتری باقی مانده باشد، قاب آن ها را شارژ می کند. هر دو کیس دارای LED هستند و نارنجی نشان دهنده شارژ شدن و سبز نشان دهنده شارژ کامل است.

هندزفری Siri AirPods 2 از قابلیت هندزفری «Hey Siri» پشتیبانی می‌کند. این امکان را به کاربران می دهد تا صدای AirPods را تغییر دهند، آهنگی را انتخاب کنند، تماس تلفنی برقرار کنند و موارد دیگر. دیگر نیازی به ضربه زدن روی AirPods برای فعال کردن سیری در این نسخه نیست.

تراشه H1 AirPods جدید مجهز به تراشه H1 به روز شده است که جایگزین تراشه W1 شده و باعث بهبود اتصال می شود. AirPods با iPhone، iPad، iPod touch، Apple Watch، Apple TV و Mac جفت می شود و به لطف تراشه H1، می توانید به راحتی بین دستگاه ها جابجا شوید. تراشه H1 در AirPods 2 از بلوتوث 5.0 پشتیبانی می کند که باید برد بهتری را به همراه داشته باشد.

تراشه H1 به روش های زیر نسبت به تراشه W1 بهبود می یابد

تا 50 درصد زمان مکالمه بیشتر سوئیچ 2 برابری سریعتر بین دستگاهها اتصال سریعتر به تماس های تلفنی اتصال قوی تر 30 درصد تاخیر کمتر برای بازی پشتیبانی از Siri با صدا فعال


AirPods 1 و AirPods 2 کدام یک بهتر است؟ AirPods 2 نسبت به AirPods 1 تغییری در طراحی ندارد. و AirPods 2 همچنان فقط در رنگ سفید موجود است. هنوز. چند ویژگی داخلی جدید از جمله تراشه H1 وجود دارد که عملکرد «Hey Siri» را فعال می‌کند، سوئیچ سریع‌تر دستگاه به همراه جعبه شارژ بی‌سیم جدید.

لینک مقاله اصلی: https://blog.rewa.tech/detail/wireless-charging-earphones-apple-airpods-2

اشتراک گذاری:

جهت مشاوره رایگان در خصوص دوره های آموزشی و یا خرید تجهیزات، شماره تلفن خود را در فرم زیر وارد و ارسال نمایید.

مطالب زیر را حتما مطالعه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

مشاوره در واستاپ

جهت شرکت در جشنواره، شماره تلفن خود را در کادر زیر وارد نمایید.