وبلاگ

چند بازی ترسناک جنی برای کامپیوتر – Horror ghost games

هیجان همیشه انتخاب نسل جوان به ویژه گیمرها است . بازی های ترسناک تداعی هیجانی است که افراد نمی توانند در زندگی واقعی آن را تجربه کنند . شوق فرار کردن از شرایط سخت موضوعی است که باعث جذابیت هر چه بیشتر این بازی ها می شود . شاید به نظر بیاید که گیمرها علاقه به ترس زیاد دارند و هرچه گیم ترسناک تر باشد جذاب تر است . میزان ترسناک بودن بازی تنها عامل جذاب بودن آن نیست بلکه داستان ، حفظ تعادل بین فضاها و صحنه های بداهه و ناگهانی به جا از ویژگی های یک بازی ترسناک خوب است .

برای ثبت نام در کلاس های آموزشی تعمیرات لپ تاپ پارسه روی دکمه ادامه کلیک کنید. ادامه —>

 معرفی و شناخت بازی Retural

این بازی ساخته جدید استودیو هوس مارک می باشد . بهترین تجربه شما از بازی و تکنولوژی را در این game خواهید دید . یکی از نقاط مثبت این بازی تنوع فضاها و دشمن ها است . این ویژگی باعث می شود تا وقتی ما چند بار به نقطه آغاز بر می گردیم ، بازی خسته کننده نشود . پس دشمنان خود را در این بازی باید به درستی بشناسید . صداگذاری های تخصصی و پر جزییات باعث شده تا گیمرها بتوانند reality بیشتری را احساس کنند . این بازی از تکنولوژی dual سنس پشتیبانی می کند . در دل همین فضاهای متفاوت و ناشناخته صدایی از ترس می شنوید ! چه کسی قرار است شما را قافلگیر کند ؟

 

معرفی و شناخت بازی slender

یک بازی ترسناک و کلاسیک و جنی می باشد . این بازی را می توانید به صورت رایگان امتحان کنید . سناریوی این بازی بسیار ساده است . شما باید 8 صفحه را پیدا کنید که در یک جنگل پراکنده شده اند . این جستجو راحت نیست زیرا موجود ترسناکی در جنگل وجود دارد که هر لحظه ممکن است شما او را ببینید و بترسید .  در حین مسیر در جنگل تاریک شما فقط یک چراغ دارید که می توانید با ان مسیر را ببینید و بچرخید . اگر زمان زیادی چراغ را روشن بگذارید ممکن است موجودات جنی شما را پیدا کنند پس چراغ را خاموش کنید!

معرفی و شناخت بازی The Last Of Us

بیماری کرونا زمینه ترس از بیماری ها را در ذهن عموم مردم ایجاد کرد . این بازی ترسناک یک گیم زامبی بوده و یک دختر و یک مرد شخصیت های اصلی بازی هستند و مشکلات زیادی را پشت می گذارند . سناریو این بازی ترسناک و احساسی است و این زیبایی داستان باعث جذب بیشتر مخاطبین شده است . این گیم بسیار در بین کاربران محبوب بوده و جایزه های زیادی را دریافت کرده است.

 

بازی های زیادی هستند که در بین نسل جوان محبوبیت زیادی دارند . The Last Of Us جوایز زیادی را دریافت کرده است که می تواند انتخاب مناسبی برای شروع باشد . قبل از بازی کردن از محدودیت سنی و توانایی تحمل بازی ها اطمینان حاصل کنید .

 

 

اشتراک گذاری:

جهت مشاوره رایگان در خصوص دوره های آموزشی و یا خرید تجهیزات، شماره تلفن خود را در فرم زیر وارد و ارسال نمایید.

مطالب زیر را حتما مطالعه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

مشاوره در واستاپ

جهت شرکت در جشنواره، شماره تلفن خود را در کادر زیر وارد نمایید.