وبلاگ

لیست مراکز خرید گوشی ارزان

اگر قصد خرید گوشی دارید ، بهتر است به مراکز خرید معتبر مراجعه کنید . در تهران ممکن است مراکزی وجود داشته باشد که موبایل های فیک و یا دست دوم به شما بفروشند . هیچ کدام از ما دوست نداریم با مبلغ بالایی که امروزه برای خرید تلفن همراه پرداخت می کنیم جنس دست دوم بگیریم . پس با توجه به این موضوع ، یک سری لیست مراکز خریدی که موبایل اورجینال و پک را با قیمت ارزان ارائه می کنند ، را ارائه می کنیم .

پاساژ علاالدین اولین پاساژ گوشی در تهران

پاساژ علاالدین واقع در خیابان جمهوری نبش پل حافظ قدیمی ترین پاساژ موبایل در تهران می باشد . این پاساژ هر روز از ساعت 11 تا 21 باز می باشد . این مرکز بزرگ و مشهور انواع برندهای موبایل را در داخل خود دارد . این مرکز خرید علاوه بر فروش موبایل ، تعمیرات موبایل و فروش لوازم جانبی دارد .

برای ثبت نام در کلاس های آموزشی تعمیرات موبایل پارسه روی دکمه ادامه کلیک کنید. ادامه —>

 

مسیر پاساژ علاالدین

پاساژ چارسو تقاطع جمهوری و حافظ

تقاطع جمهوری و حافظ توجه ما به یک مال بزرگ و مدرن جلب می شود . این مال ، چیزی نیست جز پاساژ چارسو . این مرکز خرید با معماری مدرن در مرکز شهر تهران به یکی از مراکز مهم خرید و فروش در پایتخت تبدیل شده است . این مرکز در 6 طبقه و 330 واحد تجاری ساخته شده و علاوه بر فروش موبایل ، تعمیرات و فروش لوازم جانبی با بهترین قیمت را دارد . پردیس سینمایی چارسو و فودکورت عالی این مال باعث محبوبیت بیش تر آن شده است .

پاساز چارسو

چگونه گوشی ارزان را در مراکز خرید تهران پیدا کنم ؟

در این مراکز خرید همه نوع فروشگاهی وجود دارد . کار شما به عنوان خریدار استعلام قیمت از چندین مغازه مختلف است . شما باید از چند مغازه معتبر این مراکز خرید استعلام قیمت کنید و بعد تصمیم بگیرید . بهترین قیمت ، ارزان ترین قیمت است . در هنگام خرید از پک بودن جعبه تلفن همراه اطمینان حاصل کنید . به هیچ وجه موبایلی را که پک و بسته بندی آن باز شده است را خریداری نکنید . اگر طرفدار خرید آنلاین هستید می توانید از وبسایت های معتبر هم گوشی خود را بخرید ! تصمیم با شماست .

 

اشتراک گذاری:

جهت مشاوره رایگان در خصوص دوره های آموزشی و یا خرید تجهیزات، شماره تلفن خود را در فرم زیر وارد و ارسال نمایید.

مطالب زیر را حتما مطالعه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

مشاوره در واستاپ

جهت شرکت در جشنواره، شماره تلفن خود را در کادر زیر وارد نمایید.