وبلاگ

بهترین بازی های مسابقه ای اندروید

با پیشرفت تکنولوژی و تجهیزات بازی ، گیم ها رو به روز پیشرفته تر و باکیفیت تر می شوند . امروزه گوشی ها به ابزارهای مهمی برای بازی تبدیل شده اند . با این که کنسول ها بسیار قدرتمند هستند اما موبایل ها به دلیل قابل حمل بودن بسیار پرطرفدار هستند . امروز روزگار بسیاری از کاربران از سیستم عامل اندروید استفاده می کنند پس ما به بررسی بازی های اندروید می پردازیم .

برای ثبت نام در کلاس های آموزشی تعمیرات لپ تاپ پارسه روی دکمه ادامه کلیک کنید. ادامه —>

 

بازی کال اف دیوتی برای اندروید

بازی کال اف دیوتی یک GAME اکشن و ماجراجویی برای اندروید است . آخرین نسخه آن به تازگی عرضه شده است و می توانید در استور آن را به روز نمایید . این گیم ، آنلاین می باشد و بدون اینترنت نمی توانید بازی را انجام دهید . در این نسخه جدید تمام شخصیت ها ، سلاح ها و ویژگی های نسخه قبل همراه با یک سری ویژگی های جدید به همراه دارد . چند حالن مثل PVP چند نفره ، حالت زامبی و غیره در آن گنجانده سده است که جذابیت آن را چندین برابر می کند .

بازی REAL RACING 3 برای اندروید

این گیم به عنوان یک چالش مسابقه اتوموبیل رانی طراحی و ساخته شده است . اگر به دنبال بازی خوب برای موبایل خود و طرفدار مسابقات هستید ، این گیم بهترین انتخاب برای شماست . این اپلیکیشن به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده است و ساخت کمپانی معروف EA است . این اپلیکیشن بیش از 900 رویداد مسابقات جام را دارا می باشد . در ان بیش از 100 اتوموبیل خارق العاده با طراحی عالی وجود دارد . شما می توانید در مکان های هیجان انگیز اوتوموبیل رانی کنید . کیفیت آن HD بوده و صداهای عالی در اختیار کاربران قرار می دهد . می توانید آن را از گوگل پلی دانلود کنید .

بازی فورتنایت برای اندروید

یک گیم به سبک BATTLE ROYAL  می باشد . شما می توانید در موبایل ، پی سی و کنسول های گیمینگ از آن لذت ببرید . این GAME در حالت های مختلف 2 یا 3 یا حتی 4 نفره می باشد . حالتی برای شما در این گیم فراهم می شود که هم فضای ماجراجویی و هم اکشن را تجربه کنید . برخلاف سایر گیم ها با این سبک ، در این بازی ما مجبور هستیم یک سری چیز ها را خودمان باید بسازیم که این سناریو بازی را کمی پیچیده می کند .

گیم های های تحت اندروید خواهان زیادی دارند . شما در همه جا می توانید بازی کنید و لذت ببرید حتی وسط کلاس درس ! با پیشرفت تکنولوژی کنسول ها در گوشی شما گنجانده شده اند . چه چیزی از این بهتر ؟ در همه جا می توانید بهترین بازی ها را با بالاترین کیفیت انجام دهید !

اگر طرفدار گیمینگ در کامپیوتر هستید می توانید مقاله گیم های محبوب کامپیوتر ما را مطالعه کنید .

اشتراک گذاری:

جهت مشاوره رایگان در خصوص دوره های آموزشی و یا خرید تجهیزات، شماره تلفن خود را در فرم زیر وارد و ارسال نمایید.

مطالب زیر را حتما مطالعه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

مشاوره در واستاپ

جهت شرکت در جشنواره، شماره تلفن خود را در کادر زیر وارد نمایید.