وبلاگ

تنظیمات ساعت دستی در لپ تاپ

اکثر افراد از صبح تا شب با لپ تاپ خود در حال کار کردن هستند . از زمان عقب نمانید ! ساعت را به درستی تنظیم کنید تا از زمان عقب نمانید . ممکن است شما در ذهن خود برنامه داشته باشید که تا شروع کلاس خود در لپ تاپ تان کاری را انجام دهید . اگر ساعت دستگاه شکا درست نباشد ممکن است کلاس شما شروع شود اما شما طبق دستگاه خود جلو بروید و از کلاس خود جا بمانید .

برای ثبت نام در کلاس های آموزشی تعمیرات لپ تاپ پارسه روی دکمه ادامه کلیک کنید. ادامه —>

 

تنظیم ساعت در لپ تاپ به صورت اتوماتیک

ما می توانیم تنظیمات دستگاه را به صورت اتوماتیک قرار دهیم . در این حالت دستگاه با مشخص کردن موقعیت دقیق جغرافیایی شما ساعت را تعیین می کند . مشکل جدید در این مسئله این است که طبق قانون جدید ، ساعت دیگر تغییر نمی کند و این مسئله در تنظیمات ساعت جهانی هنوز اعمال نشده است . پس در ایران این تنظیمات تا اطلاع ثانوی قابل استفاده نیست .

 

تنظیمات دستی ساعت در لپ تاپ

شما می توانید در setting در بخش time and language وارد شوید . تمامی تنظیمات مربوط به زمان و تاریخ در این بخش قابل بازبینی می باشد . در مرحله اول set time automatically را خاموش کنید . پس از آن در بخش set the date and time manually می توانید آن را به صورت دستی تنظیم کنید .

تنظیمات دستی ساعت در ویندوز

با روشن کردن حالت اتوماتیک دیگر امکان تنظیم دستی وجود ندارد و همانطور که مشاهده می کنید چراغ تنظیم دستی خاموش می شود . تاریخ در مانیتور به صورت میلادی می باشد و شما باید طبق تاریخ میلادی تنظیم کنید . اگر نمی دانید که امروز به میلادی چه تاریخی می باشد می توانید از طریق سایت زیر تاریخ میلادی امروز را پیدا کرده و یکبار برای همیشه روی لپ تاپ خود تنظیم کنید .

سایت مخصوص تبدیل تاریخ شمسی به میلادی

 

 

 

 

 

اشتراک گذاری:

جهت مشاوره رایگان در خصوص دوره های آموزشی و یا خرید تجهیزات، شماره تلفن خود را در فرم زیر وارد و ارسال نمایید.

مطالب زیر را حتما مطالعه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

مشاوره در واستاپ

جهت شرکت در جشنواره، شماره تلفن خود را در کادر زیر وارد نمایید.