وبلاگ

چگونه عمر باتری آیفون xs را ذخیره کنیم

نکات 1: غیرفعال کردن Background App Refresh

می توانید با غیرفعال کردن Background App Refresh شروع کنید. به Settings > General > Usage بروید و زمان باقیمانده آماده به کار و استفاده را ضبط کنید. سپس Background App Refresh را خاموش کنید و گوشی را قفل کنید تا 10 دقیقه صبر کنید. سپس به Settings > General > Usage برگردید. خواهید دید که عمر باتری حداقل 10 دقیقه افزایش می یابد. اگر تغییری ایجاد نشد، باید تمام برنامه‌های در حال اجرا در پس‌زمینه را یکی یکی خاموش کنید.

برای مشاهده لیست برنامه ها به Settings > General > Close Background Application بروید. همه آنها را خاموش کنید.

نکات 2: اعلان ایمیل را غیرفعال کنید

هرزنامه امروزه مانند ویروس است و بسیاری از کاربران نمی توانند هر روز آنها را تحمل کنند. می توانید سعی کنید اعلان های ایمیل را غیرفعال کنید. به Settings > Mail, Contacts, Calendar > Get New Data بروید. می توانید این ویژگی ها را خاموش کنید. یا هر 15 دقیقه، 30 دقیقه یا یک ساعت را تنظیم کنید تا آیفون XS یک ایمیل جدید را بررسی کند. ایمیل های مهم را از دست نخواهید داد. هرچه این فاصله طولانی تر باشد، در عمر باتری بیشتر صرفه جویی خواهید کرد.

نکات 3: اعلان برنامه را غیرفعال کنید

برخی از برنامه ها برای شما اعلان ارسال می کنند. برای بررسی جزئیات می توانید به تنظیمات > اعلان ها بروید. روی هر یک از برنامه های موجود در لیست کلیک کنید تا آن را خاموش کنید تا اعلان ها دریافت نشوند.

نکات 4: دانلود خودکار را غیرفعال کنید

اگر موسیقی، اپلیکیشن ها و سیستم آیفون XS را روی آپدیت خودکار تنظیم کنید، عمر باتری زیادی نیز مصرف خواهید کرد. بنابراین می توان بخشی از عمر باتری را در این قابلیت ذخیره کرد. به Settings > iTunes Store و App Store بروید تا گزینه Cellular Data را غیرفعال کنید. سپس آیفون XS با Wi-Fi به روز می شود.

 

آیفون X

نکات 5: زمان قفل خودکار صفحه نمایش را کوتاه کنید

وقتی از آن استفاده نمی کنید، صفحه آیفون XS شما مدتی طول می کشد تا تاریک شود. و می توانید به Settings > General > Auto-Lock بروید. آن را روی حداقل مقادیری که می‌توانید بپذیرید، تنظیم کنید، که می‌تواند به شما در صرفه‌جویی زیادی در مصرف باتری با فرض استفاده از آن کمک کند.

نکات 6: AirDrop را خاموش کنید – عمر باتری آیفون xs را ذخیره کنید

هیچ کس نیازی ندارد که AirDrop همیشه روشن باشد. بنابراین در صورت نیاز، می توانید از پایین صفحه به بالا بلغزانید و آن را در مرکز کنترل باز کنید.

نکات 7: از تصاویر پس زمینه و تم های ثابت سیاه استفاده کنید

می‌توانید روشنایی خودکار را در تصویر زمینه و روشنایی غیرفعال کنید تا صفحه نمایش همیشه در حالت تیره‌تر باشد و در مصرف باتری صرفه‌جویی شود. از این گذشته، در مورد نور مستقیم خورشید به روشنایی بیشتری نیاز داریم. و این وضعیت همیشه ظاهر نخواهد شد.

نکات 8: جلوه انیمیشن را غیرفعال کنید

اگر پس‌زمینه پویا، تفاوت بصری و جلوه‌های سه بعدی را دوست ندارید، می‌توانید آن را نیز خاموش کنید. یک عکس ثابت را می توان به عنوان کاغذدیواری در تصویر زمینه و روشنایی تنظیم کرد و جلوه انیمیشن را می توان در General > Auxiliary خاموش کرد.

نکات 9: GPS را غیرفعال کنید

مگر اینکه از نقشه استفاده شود، GPS به هیچ وجه مفید نیست، که همچنین بسیار مصرف کننده است. می‌توانید برای غیرفعال کردن GPS به تنظیمات > حریم خصوصی بروید، یا برنامه‌هایی را که باید در موقعیت قرار گیرند نگه دارید و بقیه را خاموش کنید.

نکات 10: سیری را خاموش کنید

اگر از سیری استفاده نمی کنید، می توانید مستقیماً آن را خاموش کنید.

نکات 11: لرزش را خاموش کنید

در تنظیمات > صدا، می‌توانید لرزش را خاموش کنید، و لرزش اعلان ایمیل جدید را در ایمیل غیرفعال کنید، که باعث صرفه‌جویی در مصرف باتری می‌شود.

نکات 12: iCloud را غیرفعال کنید

به iCloud بروید، خواهید دید که همگام سازی ابری داده و انرژی زیادی مصرف می کند. البته، می‌توانید پشتیبان‌گیری همزمان iCloud را با تلفن متصل به برق دوباره باز کنید تا بتوانید داده‌های مهم را ذخیره کنید.

اگر از پیشنهادات بالا پیروی کرده اید، عمر باتری آیفون xs همچنان به سرعت در حال اتمام است. ممکن است باتری مشکل داشته باشد. می توانید عمر باتری را در نزدیکترین تعمیرگاه تست کنید.

لینک مقاله اصلی :https://blog.rewa.tech/detail/how-to-save-the-iphone-xs-battery-life

اشتراک گذاری:

جهت مشاوره رایگان در خصوص دوره های آموزشی و یا خرید تجهیزات، شماره تلفن خود را در فرم زیر وارد و ارسال نمایید.

مطالب زیر را حتما مطالعه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

مشاوره در واستاپ

جهت شرکت در جشنواره، شماره تلفن خود را در کادر زیر وارد نمایید.