وبلاگ

7 روش افزایش کاهش عمر باتری های اپل واچ

اگر به تازگی دارای اپل واچ شده آید و یا اپل واچ خریداری کرده اید پس از گذشت مدت زمانی با مشکل خالی شدن باتری های اپل واچ برخورد کنید و اما هیچ مشکلی برای مقابله با بر طرف کردن آن وجود ندارد چون موسسه پارسه در این مقاله به شما چند روش کاهش کارایی باتری های اپل واچ را معرفی خواهد کرد.تقریباً تمامی اپل واچ هایی که شرکت ایفون معرفی کرده است باید به طور میانگین ۱۸ تا ۲۲ ساعت شارژ را در خود نگه دارند و بر همین اساس پی از گذشت مدتی دچار تخلل می‌شوند.

چند راهکار پیشنهادی افزایش عمر باتری

1_ کاهش حرکات نمایشی
ساده ترین و موثرترین روش کم کردن حرکات نمایشی در اپل واچ می‌باشد . انیمیشن های گرافیکی متعددی در سیستم عامل اپل واچ وجود دارند که برای نرم شدن حرکت بین منوها طراحی شده‌اند،و ساخته شده اند ولیکن این قابلیت ها باعث میشود تا انرژی مصرفی پردازنده ساعت را نیز افزایش پیدا کنند.

۲_نمایشگر ضربان قلب را خاموش نگه دارید
اگر شما از کاربرانی هستید که علاقه‌ زیادی به پیگیری مکرر وار ضربان قلب و سلامتی ضربان قلب خود ندارید و این موضوع زیاد برایتان هائز اهمیت نیست؛ می‌توانید نمایشگر ضربان قلب را غیرفعال کنید.

۳_روشن کردن حالت صرفه جویی در تایم Workout Power Saving

اگر می‌خواهید در هنگام تمرین کردنو یا کارکردنو یا اعمال دیگر، در مصرف شارژ باتری اپل واچ صرفه‌جویی شود، شرکت اپل برای شما یک پیشنهاد خوب و مقرون به صرفه در نظر گرفته است.بخش Workout Power Saving Mode در بخش General برنامه Watch را فعال کنید تا گوشی نمایشگر ضربان قلب برای پیاده‌روی و اجرای تمرینات و تشخیص در هنگام کار کردن را خاموش کند.

۴_شدت ویبره را تنظیم کنید و آنرا کاهش دهید

یکی از روش های کاهش مصرف باتری کم کردن میزان ویبره اپل واچ میباشد؛ مطمئنا آلارم دهنده و هشدار برای انجام کار های روزمره یک یادآور به صرفه و عالی برای رسیدن به موقع و سر تایم به کار هایتان می‌باشد ولی محدود کردن این ویژگی کمک سامانی به کاهش مصرف باتری می‌کند.

 

battery apple watch

۵_siri را خاموش نگه دارید

درست زمانی که صفحه‌ نمایش شما روشن می‌باشد Siri اپل واچ شما به صورت خودکار منتظر دستور شما می‌باشد تا به صورت دستیار شخصی شما به انجام کارهای روزمره تان بپردازد ولی روشن نگه داشتن همیشه این قابلیت باعث افزایش مصرف باتری می‌شود.

۶_استفاده از حالت Theater یا همان سالن سینما

این قابلیت تمامی اپل واچ ها برای جلسات و مکان‌های تاریک بسیار عالی و مناسب میباشد، مانند سالن سینما، که شما انتظار دریافت اعلانات را دارید، اما نمی‌خواهید صفحه ساعت به طور تصادفی روشن شود و حواس دیگران را پرت کند.

۷_ روشن کردن حالت ذخیره انرژی یا Power Reserve

اگر هر کاری که می‌توانستید را انجام داده‌اید، و هنوز هم امکان تمام شدن نابهنگام شارژ باتری اپل واچ شما وجود دارد، می‌توانید از حالت Power Reserve استفاده کنید. این کار را با فشار دادن و نگه داشتن دکمه روشن و خاموش و سپس انتخاب گزینه Power Reserve انجام دهید.

اشتراک گذاری:

جهت مشاوره رایگان در خصوص دوره های آموزشی و یا خرید تجهیزات، شماره تلفن خود را در فرم زیر وارد و ارسال نمایید.

مطالب زیر را حتما مطالعه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

مشاوره در واستاپ

جهت شرکت در جشنواره، شماره تلفن خود را در کادر زیر وارد نمایید.