وبلاگ

ساعت هوشمند شیائومی مدل Maimo-WT2105

یکی از محصولاتی که شرکت شیائومی وارد بازار رسانه کرده است و طرفداران زیادی را به خود جلب کرده است ؛ علاوه بر گوشی های هوشمند و ایرپاد های متنوع ، اپل واچ های مختلف این شرکت میباشد که خیلی رقابت بین شرکت های مختلف از جمله اپل و سامسونگ و شیائومی و … زیاد و حساس میباشد .

یکی از این محصولات اپل واچ مدل Maimo-WT2105 میباشد که ما دراین مغاله سعی داریم آنرا به شما معرفی کنیم تا در هنگام خرید دچار مشکل نشوید و به راحتی بتوانید خریدی مطمعن داشته باشید .

مشخصات ظاهری :

1-صفحه لمسی 1.69 “بزرگ،2- 50+ صفحه ساعت یا عکس سفارشی،3- بندهای رنگارنگ،4- عمر باتری به مدت 10 روز، 5-مقاومت آب 5ATM، نظارت بر ضربان قلب 24 ساعته و 7 ساعته،6- سنجش سطح SpO2 -7، 13 حالت ورزشی،8- یادآوری های هوشمند،9- الکسای داخلی

طراحی:

ساعت هوشمند مایمو WT2105 دارای صفحه نمایش بزرگ 1.69اینچی با لمس حساس و روان، شیشه منحنی 2.5D و قاب یکپارچه می باشد. بدنه شیک و مدرن ساعت با مواد آلیاژ آلومینیوم ساخته شده و فوق العاده سبک (فقط 24 گرم بدون بند) است تا هنگام پوشیدن هیچ احساسی نداشته باشید.

Maimo Watch دارای بیش از 50 نمای ساعتهای پویا برای بارگیری در صفحه نمایش میباشد، همچنین میتوانید با استفاده از عکس های دلخواه خود، صفحه ساعت خود را ایجاد کنید. ساعت هوشمند مایمو WT2105 دارای بندهای شیک و رنگارنگ می باشد تا بتوانید مد خود را ایجاد کنید و در میهمانیها یا تجمعات مختلف از دیگران متمایز شوید.

اندازه گیری سطح اکسیژن خون:

سطح اکسیژن خون شما میزان اکسیژن موجود در مجموعه گلبول های قرمز خون شما را توصیف می کند. چه هنگامی که ورزش می کنید و چه زمانی که احساس ناخوشی دارید، سطح Spo2 خود را اندازه گیری کنید تا وضعیت جسمانی خود را بهتر بشناسید و بدن خود را سالم نگه دارید.

این نکته را در نظر داشته باشید  این محصول یک دستگاه پزشکی نیست و داده ها و نتایج فقط برای مرجع است و نباید به عنوان پایه تشخیص و درمان تلقی شود.

کیفیت خواب خود را بررسی کنید:

نظارت بر خواب بومی به شما این امکان را می دهد که چرخه خواب خود را بفهمید ، طول خواب خود را اندازه گیری کرده و موارد دیگر را با گزارش خواب شخصی تهیه کنید.

برای افزایش نتیجه کارآمد باشید:

در ساعت مایمو WT2105  تعداد 13 حالت ورزشی برای ردیابی عملکرد تمرین شما در نظر گرفته شده است. این ساعت به طور خودکار دویدن و راه رفتن در فضای باز را تشخیص می دهد تا بتوانید حرکت کنید و ساعت همراه شما باشد.

ضد آب 5ATM

ساعت  مایمو WT2105  دارای گواهینامه 5ATM  مقاومت در برابر نفوذ آب میباشد. بدین معنی که در زیر باران، حمام، اسختر و …. میتوانید از آن استفاده نمایید. عمر باتری بیش از 10 روز در شرایط عمومی با نظارت بر سلامت ، اعلان ها ، استفاده از APP و سایر ویژگی های اساسی دوام می آورد. اگر از آن فقط برای اعلان ها ، زنگ هشدار ، استفاده از برنامه و عملکرد گام شمار استفاده کنید ، تا 21 روز عمر می کند.

اعلان ها برای اطلاع رسانی در هر زمان

با ساعت Maimo به راحتی ایمیل، اشتراک، پیام یا سایر اعلان ها را دریافت کنید و نگران از دست دادن هیچ موردی نباشید.

دستیار صوتی الکسا آمازون

از Alexa برای دریافت سریع اخبار ، آب و هوا یا سایر اطلاعات با صدای خود استفاده کنید. این دستیار از زبانهای انگلیسی/فرانسوی/ایتالیایی/اسپانیایی/آلمانی پشتیبانی میکند.

صفحه نمایش خودکار

با بلند کردن مچ دست ، صفحه ساعت مایمو WT2105  روشن میشود. همچنین حالت شب، صفحه را خاموش می کند تا مطمئن شود نور، خواب شما را مختل نمی کند.

اشتراک گذاری:

جهت مشاوره رایگان در خصوص دوره های آموزشی و یا خرید تجهیزات، شماره تلفن خود را در فرم زیر وارد و ارسال نمایید.

مطالب زیر را حتما مطالعه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

مشاوره در واستاپ

جهت شرکت در جشنواره، شماره تلفن خود را در کادر زیر وارد نمایید.